kan het zijn ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    ja amai ,heb al heel de dag door veel weeen en het is niet te doen ,want het schiet in mijn rug ,ga konstant naar wc maar ben heb nog altijd geen slijmprop kwijt ,kan het zijn dat het al begonnen is ,ook zonder dat je nog niet kwijt zijt ,laat het ons hopen van wel want ik heb echt veel pijn

2. Kun je de verloskundige niet bellen voor advies? Of dat ze even komt kijken?

Heel veel sterkte!

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je moet de tijd even in de gaten houden meid...daarmee bedoel ik of je echt een vast patroon ziet tussen vanaf dat je pijn hebt, tot de volgende keer dat het de kop opsteekt??

als je nu in de gaten hebt dat er echt een bepaalde tijd tussen zit moet je je vk even bellen en dit aan haar doorgeven zij kan je dan vertellen hoe en wat, en als je het niet vertrouwd zowieso even bellen, echte weeën voel je wel degelijk dit klinkt meer als voorweeën die ontzettend vervelend en ook idd zeer kunnen doen....

je hoeft niet perse eerst altijd een slijmprop te verliezen of dat je water gebroken is alvorens weeën te krijgen....

bij twijfel altijd bellen meid...

4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zou ook zeker even bellen hoor, het is eigenlijk nog te vroeg nu.

Sterkte en hou ons op de hoogte.

Liefs,

5. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    heb je nog gebeld???

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006