Ik heb iets heel geks. Ons dochtertje likt dus aan ijzeren voorwerpen. In het winkelwagenje zit ze bijvoorbeld helemaal omgedraait om aan haar rugleuning te kunnen likken . We hebben zo'n autootje met zo'n stang, die is ook van een soort metaal, ook daar likt ze aan. Verder heb ik nog zo'n spenen-ding die je aan haar kleding bevestigt, zodat ze haar speen niet kwijtraakt. Daar zit een metalen klip aan en ze rommelt net zo lang tot ze dat ding los heeft en dan pakt ze ipv haar speen, die metalen klip om in haar mond te stoppen? Heel vreemd vind ik het, ik ben vergeten om het aan de huisarts te vragen. Herkent iemand dit? Groet, Mirjam
hmm dat ken ik niet wel aan het winkelwagentje maar pas er wel mee op youame heeft via die manier spruw gekregen van waarschijnlijk een anders kindje die dat had en het ook deed
Mijn dochtertje zette haar tanden in het ijzeren gedeelte van het parasolletje. Zal misschien wel lekker koel aanvoelen op het tandvlees.
Dewi doet het ook. Volgens mij proeft het "lekker". Ze doet het ook met de poppetjes van smart ville die hebben aan de onderkant zo'n klein ijzer deeltje en daar likt ze steeds aan.
HOe vaak ik niet in een rare houding achter het winkelkarretje heb gelopen... Jelle vond idd ook de stang die voor hem zit erg lekker om op te sabbelen... Dat legde ik mijn arm er maar overheen zodat hij er niet bij kon... Liep ik daar als de gebochelde van de Notre Dame... Het gaat in elk geval over, maar fris is het niet!
Gelukkig is ze dus niet de enige..maar wat zou dat nou zijn? Misschien letterlijk ijzer tekort, of het is de smaak..vreemd hoor..
Heel herkenbaar. Yoran heeft ook iedere keer zijn lippen gevouwen om de rand van de winkelwagen en likt telkens aan het kleine ronde (metalen) knopje van zijn wandelwagen. Jammer genoeg heeft nog niemand genoemd waarom die kleintjes dat zo graag doen. Niemand die binnenkort naar cb moet en het even kan vragen? groetjes, Natasja2
Thijmen doet dat ook, hij gaat altijd aan de stoelpoot likken Erg vreemd! Maar goed, hij zet zijn mond ook aan de rand van de tafel (hout) enzo...
Ruben knaagt aan het "slotje" van de winkelwagentjes. Die aan zo'n ketting hangt voor aan een ander wagentje.... Ranzig! Ik geeft hem vaak iets anders in zijn handen, om hem af te leiden. We eten standaard 1x per week koekkruimels...:-D
Haha, blij te lezen dat mijn zoontje niet de enige is! In de winkel moet hij altijd aan de stang, aan het slotje, of aan de kar zelf knabbelen. Maar ja, momenteel stopt hij werkelijk alles in zijn mond, je kan hem geen moment uit het ook verliezen..
haha hier ook een meid die alles wat van ijzer is in de mond stopt.... begrijp ook nog steeds niet waarom...