Bedoel jij dan niet gewoon dat er vriendelijk wordt gedaan door het personeel? Juist in het hogere segment is flirten ongepast. Een vriendelijke lach en aardige opmerking kun je als flirten opvatten of als klantvriendelijk.
Het is wel net een fractie meer dan dat. Maar het gebeurt echt niet elke keer. Verder zitten wij gewoon met elkaar te klieren. Het is misschien meer het spelletje wat we met elkaar spelen. Zo van oh daar komt hij weer en even mn jurkje rechttrekken en rechtop gaan zitten. Zit mn haar mooi schat... dat soort dingen. En tegen de tijd dat zo’n jongen dan bij het tafeltje staat snapt die ons gegiebel natuurlijk niet. Volgensmij vinden ze ons verder altijd wel leuke klanten. Niet zo stijf en mn vriend geeft ook echt altijd goede fooi.
Ik ben getrouwd, al 7 jaar. Al 15 jaar bij mijn man. Maar als ik het zonder flirten moet doen, pff dat zou niet goed komen. Ja ik vind het fijn om aandacht van anderen te krijgen, net zoals complimentjes enz. Mijn man is nooit jaloers, hij lacht hierom, want ik ga altijd weer met hem mee naar huis.. Ik ben ook niet jaloers als mijn man dit doet. De volgende dag bespreken we dit uitvoerig.. En ja ik voel me een stuk zelfverzekerder als ik hoor dat ik nog best goed in de markt lig. Kom op, een beetje flirten is fijn. Leef en laat leven!
Mijn vriend mag prima een app sturen naar een meid en zeggen dat ze er goed uit ziet op een profielfoto. Zeker als ze echt heel wat kilo's kwijt is. Maar verder moet af en toe wat flirten kunnen. Van beide kanten, want dat voelt goed en is goed voor je eigen zelfbeeld. Ik weet dat er niets achter zit, want ja hij ligt elke dag bij en naast mij in bed, komt gelijk na zijn werk thuis en hij is een open boek (dus hij zegt echt alles).