hallo meiden, ik heb een vraagje, ik ben nu bijna 15 weken zwanger. heb zelf de baby nog niet gevoelt, maar wanneer kan mijn man aan de buitenkant voelen of de baby beweegt?
Wij hadden meer geluk, ik was precies 18 weken toen mijn man de kleine voelde! Hij heeft wel vanaf het begin iedere avond de tijd genomen om geduldig een half uur met zijn hand op mijn buik te gaan liggen voordat ik ging slapen en met 18 weken werd dat beloond. Geniet er van!
Bij ons duurde dat iets langer... ik voelde de baby zelf al lichtelijk bewegen met 18 weken en mijn man voelde het met ongeveer 22/23 weken. Nu komen we er niet meer omheen... hihi. Zodra mijn man zijn hand op mijn buik legt, reageert de baby gelijk en wordt er flink geschopt!
Hij heeft de pech pas een keer gevoeld te kunnen hebben. Nu bijna twee weekn terug. Was dus pas na 24 weken. "t is nu al een papa's kindje. Beeb slaapt zodra hij zijn hand op mijn buik legt.
Ik voelde de baby zelf met 16 weken, mijn vriend heeft hem met ong 20 weken voor het eerst gevoeld. Nu aan het eind komt er soms een voetje heel ver naar buiten en daar blijft ie dan ook ff zitten, zodat je hem vast kan pakken. Dat is echt een apart gevoel!
Bij mij met 17 weken. Het was eigenlijk stom toeval, toevallig lag zijn hand op mijn buik toen babietje opeens even hard bewoog. Daarna duurde het weer een tijdje voor ie 'r weer een keer voelde...
Hier met 17 weken, toen voelde we het allebei voor de eerste keer. Wel toen ik rustig op bed lag, tijdens lopen/fietsen ed voelde ik toen nog niks. Hopelijk deze keer weer rond die tijd... maar wij moeten nog even geduld hebben
Bij ons eerste kindje heel vroeg al met 18 weken! En nu bij deze nog steeds niks! Omdat me placenta vooraan ligt en het kind lekker daar tegenaan schopt. Voel hem/haar zelf ook amper
Ow dat verschilt echt per persoon! Voelde Frodo zelf de eerste keer bij 16 weken en mn man pas bij pff uhhh volgens mij 20 weken of iets dergelijks.