Ik ben momenteel 11 weken zwanger, en bij mij is er een heeeeeel klein bobbeltje te zien. Maar als ik jullie buikfoto's hier op deze site bekijk hebben veel van jullie dan al een aardig buikje. Ik vroeg me af wanneer je buik meestal begint te groeien? Want dat geeft me tenminste het idee dat ik zwanger ben...... Liefs Sabine
Hoi Sabinen Dat is moeilijk te zeggen wanneer je buik gaat groeien, ik ben nu 16 weken zwanger en nog is er weinig te bespeuren van een buikje. De ene is sneller dan de andere! Succes en wachtse op je buikje!!! Liefs, misspuma
ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap al rond de 11/12 weken al een buikje, kon mijn gewone broeken niet meer aan hebben!! volgens de verloskundige zat/zit mijn baarmoeder hoger en kreeg ik daarom sneller een buikje. ze dachten voor de eerste echo ook dat ik al verder moest zijn of dat ik een tweeling zou krijgen. het zit er dik in dat ik nu ook snel een buikje krijg, vind ik wel erg leuk hoor
Oef, nou, ik ben nu 9 weken zwanger, en kon 3 weken geleden mijn spijkerbroeken al niet meer aan...ik weet niet of dat normaal is, maar heb al een behoorlijke buik. En dat terwijl het mijn 1e zwangerschap is. Morgen naar de VK, dus ben echt heel erg benieuwd of ik ook een echo krijg, of dat we daar een andere afspraak voor maken (ik hoop morgen ). Maargoed, om op je vraag terug te komen, het zal voor iedereen verschillend zijn. Ik heb wel eens gehoord dat het ook aan je buikspieren kan liggen. Wanneer je goed getrainde buikspieren hebt, je minder snel een buikje hebt dan wanneer je geen getrainde buikspieren hebt (dat gaat in mijn geval dus wel op ). En verder ligt het er misschien ook aan of je slank bent of niet. Ik had altijd een vrij platte buik, en je ziet nu gewoon goed dat ik een buikje hebt. Groetjes Wendy,
Wentje, ik draag ook al vanaf 7 weken zwangerschap positiekleding....dus je bent niet de enige hahahha Mijn darmen waren behoorlijk opgezet waardoor mijn buik wat groter was en positiekleding zit dan een stuk fijner!
goedemorgen allemaal ik draag vanaf ong 9wkn positie kleding me eigen kleren zaten we gewoon net te strak vooral savonds probeerde afgelopen maandag nog een eigen broek aan te doen maar dat ging nie lukken wel bij mn benen en kont maar mn buikie liet het echt niet toe,misschien heeft het er ook mee te maken of je al wat steviger bent ben ik in ieder geval wel maar vooral op mn benen en heupen was ik al wat voller tot nu toe is mn buik het ergst gegroeit dus we zullen zien..maar ik heb de eerste de 3mnd ook onwijs gegeten om me misselijkheid weg te eten gezien ik geen held ben in spugen!!!dus wel zullen zien ik heb op mn pc een foto van 11wkn maar krijg hem niet in mn album weet niet zo goed waarom het niet lukt!!! Liefs Prisjuh
Selaam ik kreeg snel een behoorlijke buik door mijn darmen want ik had veel last van opstipatie. Maar die buik werd snel een zwangere buik, hoor
Ik was me net af aan't vragen wat ik moet doen. Ik heb voor de zomer nieuwe kleren nodig, heb bijna niets meer. Nu ben ik 5,5 week zwanger en wist ik niet of ik gewone kleding zou kopen of meteen maar positiekleding. We gaan volgende maand een week naar Cuba, dus moet voor die tijd iets hebben. Als ik het zo allemaal lees, denk ik dat ik toch maar vast voor positiekleding ga. Ik ben van mezelf al stevig, dus moet kunnen
vorige keer kon ik met 6 weken al niet meer in mijn broeken en was ik met 2.5 al haast tonnnetje rond en nu ben ik 11 weken en is er nog niks te bespeuren dus het verhaal wat je altijd hoort dat je van een tweede zwangerschap eerder dik bent is ook niet altijd zo maandag echo dus ben benieuwd twijfel soms wel of er wel wat zit
Ik zit nu op de 3 maand en mijn jeans krijg ik van mijn leven niet meer dicht, zelfs niet met alle geweld. Ik dacht zelf dat ik al heel dik was maar anderen zeggen dat het heel normaal is dat je het nu begint te zien...
Ben morgen 16 weken maar kan nog wel veel van mijn eigen kleding aan; Voor mezelf zie ik al wel dat ik een wat dikkere buik heb maar mensen die mij niet kennen kunnen nog niet zien dat ik zwanger ben. Heb wel wat meer spanning op m'n buik nu dus denk dat m'n buikje nu wel snel zal gaan groeien. Bij m'n 1e had ik pas echt een buikje tegen de 20 weken. Heb wel het idee dat het nu (bij de 2e) sneller gaat. Silly
ik heb nog geen buikje of niks. wel dat mn baarmoeder heel hoog zit maar heel goed verborgen. heb al wel wat positiekleren aan omdat ik toch nieuwe kleren moest hebben. en kan mn oude broeken ook nog aan. zitten me zelfs te ruim. Je moet wel ff je banner aanpassen je zei dat je 11 weken bent maar ik zie 7wkn2dg. kan dat kloppen?
Ik ben nu 15 weken en heb ook al positiekleding aan. De overige kleren worden nu echt allemaal te strak....
Hoi Hoi Ik ben nog maar bijna 5 weken zwnager en sinds vorrige week kan ik mijn spijkerproeken niet meer aan. De huisarts dacht toen ik even ging melden dat ik zwanger was al ruim 2 maanden was terwijl het toen nog maar 5 weken was. De gynaecoloog zei dat het bij iedereen anders is.
Ik zit nu ook pas op de 5 weken maar mijn buik is nu net zo groot als toen ik 5 maanden zwanger was van mijn dochter. (ik hield alles met de cm bij) Echt erg hoor, ik denk niet dat we het tot de 12 weken stil kunnen houden....
Hoi! Ben zelf net iets meer dan 21 weken ver en draag pas sinds twee weken een zwangerschapsbroek. M'n andere broeken zijn gewoon 1 maatje groter dan hetgeen ik gewoon was. 't Is ons eerste kindje, dus misschien daarom dat m'n buik nog niet zo dik is De meeste mensen lachen gewoon met me... ze zeggen soms zelfs "zeg, je bent toch wel zeker dat je zwanger bent?". Niks van aantrekken, dus. Wat niet is, zal nog komen
Hoi hoi, mischien is dit niet de goede plek om deze vraag te stellen maar ik zie hier over kleding..ik draag altijd hakken, vind ik net staan ook voor mijn werk maar mag ik die nu wel dragen, heb gelezen dat het niet mag? Klopt dit en weetr iemand waarom niet???? Liefs XXX