ik had afgelopen woensdag een positieve ovulatietest in me handen, echt een knaltest , maar nu zit ik na te denken of wij wel op de goede dagen hebben geklust? we hebben deze dagen wat gedaan: maandagavond-woensdagmiddag ( na de positieve test )- donderdagochtend rondt 9 uur en donderdagavond rondt half 1 s,nachts. en zaterdagmiddag. nu zou ik denken dat dat wel genoeg zou moeten zijn, alleen op die dag dat ik zo vruchtbaar was, is er iets mis gegaan. (sorry voor de details), maar ik zat bovenop, en net op het moment dat me man wou klaarkomen, ging ik perongeluk te ver naar boven waardoor hij eruit vloepte, en toen kwam er een beetje uit, en toen weer vlug erin gedaan en toen nog een beetje, nu ben ik bang dat ik juist die dag de meeste kans had en dat die nu verpest is die andere dagen is alles goed gegaan. en donderdagmiddag heb ik allemaal steken in me buik gehad en vrijdag ook nog. en vrijdagavond was ik zomaar ineens aan de diaree, en daarna was het ook weer weg, ook de steken daarna niet meer gevoeld. ik denk ook dat ik dan donderdag me eisprong heb gehad. en FF geeft ook aan dat ik donderdag me eisprong heb gehad. wat vinden jullie ervan? heb ik nog kans deze maand, ondanks dat het woensdag half/half is gegaan, haha
Ik denk dat je goed je best gedaan hebt! En dat er iets is uitgelopen is geen ramp. Er is ook genoeg ingegaan begrijp ik uit je verhaal? En je eitje is 24 tot 48 uur dacht ik in leven, tot die tijd hebben de zaadcellen de kans om het eitje te bevruchten. Bovendien lag er al een voorraadje klaar van woensdagmiddag, dus ik denk dat je goed zit Nu afwachten of ze elkaar hebben gevonden! Succes met wachten!
Bedankt voor je berichtje ja ik hoop dat ze elkaar gevonden hebben, nu maar afwachten tot me nod ja woensdagmiddag was de test positief, en toen is het half/half gegaan, eerst een beetje ernaast, en toen nog wat bij mij, ben daarna gelijk op me rug gaan liggen haha, nu maar hopen dat het nog geholpen heeft. want hoelang doen zaadcellen er eigelijk over op de eicel te bereiken?