Wanneer gaat mijn meisje haar haar nou eens groeien???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samba25, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik heb juist het tegenovergestelde...

Mijn zoontje is 1,5 en heb zijn haar nu al 5x moeten laten knippen en het is nu alweer 10cm lang....als ik een meisje had gehad hihih....

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier ook bijna geen haar bij mijn meisje! Ik had een donkerblauwe winterjas van Lief! (zo'n houtjetouwtjeding) maar iedereen zei dat ik zo'n lief jongetje had. Ik heb nu in de uitverkoop toch maar een frambozenroze jas van Benneton gekocht. Ik kan met heel veel moeite een speltje erin doen maar dat kleine beetje sluike haar wat ze heeft zorgt ervoor dat het tien minuten blijft zitten. Mijn zoontje had het ook en nu groeit het juist heel hard en is het best vol geworden.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat vraag ik me ookal 21 maanden af bij mijn zoon.zei het net nog in het ander topic als ik al die krullenbollen daar zie. achja, is hij goedkoop bij de kapper. maar zo onderhand hoop ik toch wel dat er eens wat gaat gebeuren.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    komt vanzelf goed.. :)
    hier hadden alle kinderen een bos haar..bij dochter van 19 maanden heb ik het geknipt laatst maar hangt nog steeds tot over haar schoudertjes. maar van mijn schoonzus die heeft er 1 van meer dan 1 jaar en die heeft net een paar plukjes op hoofdje.

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikzelf ben kaal geweest tot mijn 3e!!!
    kreeg toen krullend haar, en toen ik net 8 was had ik haar tot aan mijn kuiten!!!

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    komt vanzelf wel mijn nichtjes hadden ook bijna niks toen ze 2 waren, nu zijn ze 5 en 6 en hebben mooie lange haren met een slag erin!
    mijn dochtertje had al best wel wat haar met 1,5 jaar, van de week geknipt voor t eerst na het gekweekt te hebben:)
    mijn zoontje moest al naar de kapper voooor zijn eerste verjaardag! dik en veel haar....oneerlijk he je ziet toch best vaak dat jongentjes meer en snellergroeiend haar hebben dan meisjes al ze klein zijn...of lijkt dat maar zo?!

Deel Deze Pagina