Hebben jullie ook met deze testen dat de controle strepen soms wat donkerder en soms wat lichter zijn dan de vorige keer en de teststrepen zijn soms donkerder dan weer lichter dan weer donkerder of even donker. Heeft iemand dat ook met die testen? Alvast bedankt voor je reactie!
Ik heb alleen ervaring met de ovulatietesten van 123thuistest. Maar de C-streep was bij mijn testen altijd aan de lichte kant. Of de verdere test nu positief of negatief was. Dus kan heel goed wezen dat dit bij de ZS test ook het geval is. Gebruik nu testen van Sensitest, en deze heeft een redelijk duidelijke controlestreep (veel duidelijker als 123)
Controlestreep is bij mij ook wisselend qua donker zijn, lijkt soms alsof er een waasje overheen zit...
Om even een vergelijking te geven: *EDIT* gaat dan om OVUtest! Deze test zijn met dezelfde urine op hetzelfde moment gemaakt. Bovenste = Sensitest Onderste = 123thuistest
Ik had dit bij zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten (van 123). Elke dag een andere controlestreep. Is dus normaal