wanneer gaf cb digital bij jullie 'zwanger' aan?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sita90, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Ik twijfel er echt aan...
    De strepen bij de meeste zijn toch iets duidelijker. Wanneer mijn nod is weet ik niet, ik gok dat ik tussen 12 en 15 dpo zit.. we gaan het zien bij de echo hoever ik ben:p
    Hebben jullie ook menstruatiekramp? Ik heb ineens zo'n soort menstruatiekramp alsof ik ongesteld ga worden:(:(

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hier op 10 dpo(/4 dagen voor Nod) gaf de Cb 'zwanger 1-2' aan

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ja heb ik ook! heb van mn vk begrepen dat dat komt door het kantelen en groeien van je baarmoeder. ze bwlde toevallig voor een echo afspraak, dus kon meteen dit even vragen! is heel normaal. heb het bij mn eerste ook gehad. zelfs met 30 weken nog!

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Oh dankjewel!!! Gelukkig!!! Maar het is nu ook weer weg, het was maar heel even:) En nog steeds constant honger/lege maag gevoel en als ik aan mijn borsten voel doet de buitenkant een beetje pijn. Dus gelukkig:D Ik ben elke ochtend zo zenuwachtig voor de test.. hij blijft lang wit en daarna komt het streepje heel langzaam naar voren pfff;)

Mijn vriend begon net uit het niets over die cb. Hoewel ik het er met hem nog niet echt over gehad heb.. haha. Hij zei 'vanavond doen' maar ik heb nee gezegd. Ik heb sowieso veel gedronken en als hij negatief is moeten we weer een nieuwe kopen en dat vind ik zonde. Dus ik heb gezegd over een paar dagen.

5. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16

De cb heb ik van het kruidvat ;) (wel belgie).maar hebben ze deze niet overal dan?

6. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Bij mij ook precies hetzelfde;)

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    4 Dagen voor nod met kv test al vrij duidelijke streep en CB gaf 2 dagen voor nod 2-3 aan.

8. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Omdat mn cyclus niet opgang was (eerste cyclus ala 90 dagen ivm ontpillen) testte ik op cyclus dag 30 dik positief met KV en met CB 2-3 zwanger.

Mn vriendin testte met zn streepje als jou positief met CB 1-2weken.

9. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Bij mij gaf hij drie dagen voor nod zwanger aan. Deze test met streepjes had ik twee dagen daarna...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,9 KB
      Weergaven:
      11
  10. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Dit was bij mij op cb: 1-2 zwanger (3 weken en 4 dagen zwanger)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      16
  11. sita90

sita90 Niet meer actief

Natasjee WOW! ZWANGER VAN EEN DRIELING?:D SUPER!!! Haha logisch dat hij zo snel positief aangaf, wow wat bijzonder!!!

Bedankt dames, ik zie dat het nogal verschilt. Zou de cb ook wat kunnen verschillen misschien? Ik bedoel, misschien is de ene test net iets gevoeliger dan de ander? Misschien zit daar een minuscuul verschil in? Ik zeg maar wat...;)

Dames dank jullie wel voor jullie berichtjes. Ik denk dat ik nog een paar daagjes wacht, maar ik kan goed in een keer morgen ochtend zoiets hebben van 'oke ik doe m nu' .. ik ken mezelf:D

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, achteraf blijkt nu wel waarom idd! :p Bijzonder is het zeker!
    Lees wel vaak over de CB dat het echt heel erg kan verschillen, omdat het er ook maar net aan ligt hoeveel hcg je aanmaakt. Ik denk dat je hem morgen ofzo vast wel kunt doen.. :)

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Heb je trouwens voor je nod getest of op?

14. sita90

sita90 Niet meer actief

Super leuk:D

Geen idee eigenlijk. Mijn eisprong is veel eerder geweest deze maand, maar hoeveel eerder weet ik niet ik gok ongeveer een week.. dus ik zou nu misschien wel 4.2 weken kunnen zijn.. maar ook 4.3. Haha, ik heb dus geen flauw idee maar ik denk wel dat ik mijn NOD voorbij ben... :D:D:D

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Nog getest?

16. sita90

sita90 Niet meer actief

Niet met cb, maar wel met kruidvat.
    Cb denk ik morgen ochtend...:D

Bijgevoegde bestanden:

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    De bovenste is van vandaag toch? Lijkt mij wel donkerder dan je andere testje. Ben erg benieuwd naar je CB!

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Je kunt nu echt wel een digi doen hoor!! Je streepje is heel mooi donkerder geworden voor één dag later testen. Ik heb de digi tot nu toe altijd alleen gedaan toen ik zeker wist dat hij zwanger zou zeggen. Meestal was dit rond NOD. De meeste bizarre keer was afgelopen juni, toen gaf deze 12 dagen na de iui al zwanger 3+ aan (mn teststreep was ook al donkerder dan de controle). Maar dat bleek toen helaas wel een bbz. Dus te vroeg teveel hoeft ook niet altijd feest te zijn ;).

19. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    En de digitale gedaan?
    Je zegt dat je eisprong veel eerder was deze maand, maar waar zal je in je cyclus zitten als je je normale cyclus aanhoudt? Want ik betwijfel of je ei eerder is geweest, gezien je testen zal ik zeggen dat je nu 1 of 2 dagen voor NOD zit.

20. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Maar zwanger ben je wel hoor! ;)

Deel Deze Pagina