wanneer gaven jullie een potje?

Discussie in 'Voeding' gestart door Stinkerbell, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb nog nooit een potje gegeven...maar wij zijn met precies 6 maanden begonnen met bijvoeden.

Finn kreeg toen lekkere wortels!

Wij zijn ook begonnen met groente ivm reflux. En wij hebben ook nog een dieet waarmee we rekening moeten houden ivm Finn zn KMA.

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Voor 4 maanden met groente en met 4,5 maand ook fruit.
    Zit nu met fruit aan de 6 maanden potjes.
    Hij heeft ook reflux anders hadden we wel wat langer gewacht maar niet veel. Nu gaat het veel beter en komt ie tenminste aan! Daarvoor alleen maar afvallen( ja bij bv).
    Maar je moet beginnen wanneer je denkt dat goed is voor jekindje.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier met 5,5 maand groente (vers), en vanaf 6 maand fruit.

De meeste groente en fruit gaven wel vers, soms uit nood een potje, maar dat vond mijn jochie duidelijk minder lekker..

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Eigenlijk nooit. Nou ja wel een keertje geprobeerd, maar ze vonden dat fijngeprutte spul ZO oneetbaar, terwijl ze van stukken in de hand heerlijk smulden.
    Wij zijn iets na 6 maanden begonnen met groente en na een week of 7 kwam daar fruit bij.

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Tot nu aan toe nog nooit :D Ik had met 6 maanden een potje worteltjes geaald, heb het mijn man laten proeven met zijn ogen dicht. Hij had echt geen idee wat het was, behalve dat het niet te pruimen was, dus daarna nooit meer een potje in huis gehaald.

Met 6 maanden dus met groente begonnen en 6 weken later met fruit.

Deel Deze Pagina