Ik voeg maar 1 eetlepel Bambix aan de fles toe en nog krijgt mijn dochtertje het er moeilijk uit met standje 3 van de Difrax fles. Hoe zou dit kunnen? Ik lees hier namelijk meiden die wel 7 eetlepels toevoegen en een complete papfles aanbieden. Maar dan kan het toch nooit door de speen heen?
Ik geef pap met een dodie fles en een papspeen van dodie. 5 Eetlepels Bambix doe ik er doorheen en binnen 5 min heeft zij haar fles leeg
Allebei met dezelfde fles, maar wel verschillende spenen. Melk uiteraard met een gewone 3standen speen van dodie en pap met de papspeen van dodie.
Hier werkte de 3 standen speen van difrax ook niet met pap! Hij kreeg er geen druppel uit! Ik heb toen een papspeen van de Etos gekocht, dat werkt perfect! Hij heeft zijn fles binnen no time leeg !
hey hey, Ik doe er hier ook maar 1 schepje er door en ik gebruik de m speen van difrax, en dat gaat prima. Vanmiddag ga ik eve een l speen halen vanaf morgen mag ik de pap fles gaan opvoeren dus zal een l speen wel handig zijn denk. maar volgens mij zijn er van difrax ook pap spenen, maar dat weet ik niet helemaal zeker. groetjes miranda
Ik geef in Damani's laatste fles 3 eetlepels Nutrix rijstebloem. En hier gaat de Avent 3 standen speen het beste ! En overdag heeft hij Friso comfort en de M speen van difrax ! Gaat heel goed... (3 standen speen difrax hier ook een beetje mwoah!) -x-x-x-