Even een vraagje, volgende week maandag krijgen wij de kledingkast voor de babykamer Nou zat ik te denken om deze week alvast alle kleertjes die ik inmiddels gekregen en gekocht heb te gaan wassen zodat alles schoon de kast in gaat (hoezo nesteldrang : ) Maare nou vroeg ik me af of dat wel zin heeft, ik bedoel het duurt nog zo'n 17 weken voor ons kindje zich aandient, als alles goed gaat. Moet ik dan niet alles weer opneiuw wassen? Of maakt het niet uit? Want heb wel nesteldrang maar ook weer niet zo erg dat ik alles 2 keer wil wassen hoor Alvast bedankt voor de tips!
je kan de kleertjes al wel wassen hoor, dat maakt volgens mij niks uit als je ze gewoon meteen in de kast opbergt. het gaat erom dat de chemische stoffen er dan uit zijn van uit de fabriek. er zit een stofje in waar ze niet tegen kunnen en daarom moet je het eerst een keertje wassen.
hoi een goede raad, doe het nu, op het laatste ben je niet meer zo fit en mag je blij zijn dat je de gewone dingen gedaan krijgt (ik had dan ook de hete zomer) en het is toch leuk om er mee bezig te zijn. je zal toch ook heus een kledingstuk hebben dat een paar maanden in de kast ligt veel plezier
Ik heb het rond week 26 gedaan, toen kon het nog lekker allemaal buiten drogen. Nu hoor ik wel eens dat ik het nu dan nog eens zou moeten doen, vanwege de stof. Nou weet ik niet in wat voor huis jullie wonen, maar zooo stoffig is het hier in huis niet. Mijn winterkleding van afgelopen seizoen ga ik ook niet eerst weer wassen voor ik het aantrek hoor.
Ik ben ze nu aan het wassen. Ik denk als je ze zo vroeg wast heb je kans dat ze toch weer een beetje muf ruiken tegen de tijd dat het kindje wordt geboren. Tenminste, als je zelf kleding heel lang niet draagt ruikt het ook niet meer zo fris als toen je het net had gewassen. Ik zou dus nog even wachten.
Gewoon lekker wassen hoor. Kan maar klaar zijn. Daarna een lekker geurbuiltje van Zwitsal erin.......hmm lekker ruikt dat. Groetjes Ilona
Zou ze ook al wassen, is zo plezant al die kleine spulletjes Heb een hele doos met kleertjes van m'n nichtje gekregen en heb die nu ook al allemaal een keertje gewassen omdat er op bepaalde vlekjes waren en nu wou ik zien of die er uit gaan of niet anders doe ik ze weg. Degene die ik hou, was ik dan nog een keertje als ik 25 weken of zo ben, moet er niet veel langer mee wachten want heb kans op een vroeggeboorte.
das fijn om te weten!...... als de kast ed hier is dan ga ik dat ook maar lekker doen! maa rik moet nog wel een weekje of 2 wachten denk ik ongeveer!
Een tip die ik van een vriendin kreeg: Wat je ook kunt doen is nu wassen en alles in plastic zakken pakken (tijdelijk), zodat nieuwe bacterieën geen kans krijgen. Tijdens je verlof pak je ze dan uit en en ga je alles inrichten. Groetjes Suusje
Ik heb gisteren wasmiddel gekocht voor tere huidjes en een bijpassende wasverzachter Ga eind deze week lekker alles wassen hoor, heb zo'n zin om gewoon lekker te tutten.....
ik heb goedkope wasverzachter, zit bijna niets in van parfum en de was wordt er wel een beetje zachter van. Mijn moeder zegt altijd dat ze bij deze veel moet gebruiken, nou dus als ik niet zo veel gebruik zal het ook wel geen kwaad kunnen. Anders laat ik de kraamhulp ze nog maar eens een keertje opnieuw wassen, mocht de kleine er echt last van gaan krijgen.