wanneer geboorte kaartjes uitzoeken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Daantje85, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallo allemaal,

wanneer kun je het beste geboortje kaartjes gaan uitzoeken?
    heb namelijk wel al een idee wat ik wil maar weet niet of het nu nog te vroeg is.

groetjes Danielle

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik heb het gedaan met 35 weken,vond het zelf vrij laat,maar het maakt niet uit wanneer je je kaartjes uitzoekt.als je al leuke hebt gezien dan kan je ze gewoon nu bestellen hoor.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij Daan was ik denk ik nog geen 20 weken en had ik rond deze tijd alles al gemaakt en gedaan zodat de drukker het na kon maken.

Nu ga ik ze allemaal zelf maken dus hopelijk drukken de mensen die de opdracht krijgen van de tekst alles goed afgedruk haha

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik kan morgen, precies als ik 38 weken ben, de proefdrukjes ophalen! Ben lekker laat dus deze keer.
    Ik zou zeggen, doe het als je er zin in hebt of tijd voor hebt!

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wij kregen vandaag de proefdruk per mail binnen, heb ze afgelopen weekend besteld. Maar vond z=dat zelf wel laat. Op de diverse sites staat wel dat 2 tot 3 maanden gebruikelijk is.

6. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    wij hebben ze met 21 weken al besteld!Wil graag alles ver van te voren geregeld hebben,dus vandaar!Geeft toch meer rust,en heb nu lekker veel weken om op me gemak de enveloppen te schrijven.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    In elk geval niet met 36 weken zoals wij hebben gedaan.. :oops: :D Ik heb op vrijdag ochtend de proefdruk goedgekeurd, en 's nachts om 1.00 is Jelle geboren... :D :D

Ik denk dat je nu al wel boeken kunt gaan halen, dan kun je er even goed over nadenken... Er is zoveel keus! Plus dat je dan snel de enveloppen hebt, en ng alle tijd hebt om ze te schrijven.

8. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Ik ben ongeveer bij 25 weken boeken gaan halen. Aangezien ik nog al lastig ben neemt dit wel even in beslag. Je bekijkt alle kaartjes, vind niks leuk en moet de boeken weer gaan om ruilen voor andere boeken, enz, enz.

Bij mij gaven ze aan dat het goed was om op tijd te kijken. Als jij een keuze hebt gemaakt bestellen zij de kaartjes alvast, zodat de kaartjes er zeker zijn als jij bent uitgerekend. Wanneer de leverancier de kaartjes niet op voorraad heeft, kan het namelijk best zijn dat het 3 weken duurt voor dat de kaartjes bij de drukken zijn.

Deze week zijn mijn kaartjes bij de drukker bezorgd en heb ik een kaartje opgehaald, met de definitieve tekst keuze. Ik moet nu nog 6weken, dus al met al ben ik dus een week of 9 bezig geweest en is nu alles geregeld.

Succes met het kiezen!
    Groetjes,
    Vanessa

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb ze vorige week besteld, met 31 weken dus. wilde het gewoon maar vast gedaan hebben ;)

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier hebben we rond de 28 weken de boeken gehaald, bij 30 weken besteld. En bij 36 weken kregen we de proefdruk en de enveloppen (om alvast te schrijven).

11. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Ik heb ze bij mijn dochter zelf gemaakt, maar was er erg laat mee (na de geboorte) :oops: Dat was ook doordat het niet lukte iemand te vinden die de kaart in mooi Arabisch kon vertalen. :( :(
    Deze keer ga ik het op tijd doen, zei ze stoer. :rolleyes:

12. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Toevallig vandaag besteld (bij ruim 34 weken dus). En volgende week vrijdag kan de proefdruk opgehaald worden.
    Ik heb nu lekker verlof en dus alle tijd om dit soort dingen op m'n gemakje te regelen.

13. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hoi,

Ook wij hebben vandaag (30 weken) proefdrukken besteld, via Internet bij Kaartmix.

Hebben we bij de 2e ook gedaan en dat is goed bevallen.

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik dacht: dat doe ik wel in mn verlof... maar toen werd Thomas al met 31 weken en 5 dagen geboren! Dus doe het wanneer t goed voelt en schuif t vooral niet voor je uit! Wij hebben tussen het heen en weer sjeesen naar t ziekenhuis door op Poobies een kaartje ontworpen en besteld
    Ondanks de haast trouwens wel heel mooi geworden!

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Toevallig heb ik van de week de kaartjes besteld.........
    We waren er gewoon helemaal uit dus maar meteen besteld.
    Eerst een digitale drukproef van de drukkerij gehad, paar kleine aanpassinkjes en de drukproef in pdf zag er helemaal uit zoals we wilden...
    Als het goed is hebben we morgen het kaartje in huis zoals we in gedachten hebben en ook de envelopjes en sluitzegeltjes...

Alleen maar makkelijk, als de kleine er dan is hoeven we alleen geslacht en geboortegegevens door te geven en dan hebben we volgende dag kaartjes in huis....

16. mamameike

mamameike Bekend lid

ik ga het kaartje denk ik zelf ontwerpen. heb al even op het net gekeken en er zijn weinig tweelingkaartjes met onze smaak. Gelukkig kan ik nogal veel maken op de pc en de drukker kan alles drukken dus dat gaat goed komen.
    Denk dat ik rond de 20 weken een bezoekje ga brengen met mijn ontwerpjes, maar de meeste tweelingen worden te vroeg geboren dus dan wil ik alles wel vast klaar hebben

Deel Deze Pagina