Past de Tobi in alle gordels?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ise, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik zit erover te denken de Tobi autostoel aan te schaffen. Met mijn maxi-cosi Cabrio heb ik wat moeilijkheden hem achterin te plaatsen, de gordels schieten eigenlijk iets te kort (ford fiesta). Als ik de cabrio iets meer omhoog zet past het net. Maar volgens mij heb je voor de tobi nog meer gordel nodig..zou dan de priori misschien beter passen, of een andere stoel?

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ons autostoeltje (niet maxicosi maar ander merkje) pastte ook niet net niet, maar de tobi past wel (ford focus). Dus ik heb het vermoeden dat het wel pas. Maar je kunt vaak de stoel even uitproberen voor je het koopt.

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Vraag anders of je even mag passen.
    Moet toch niet raar zijn. moet het toch zeker weten.

Wij hebben een Citroen Saxo, past de Tobi ook in.

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Wij hebben een ford fusion en daar past de tobi ook makkelijk in!

En de maxi cosi ook.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij mijn man in de bus past de Tobi maar net, wij hebben hem van mijn schoonzus in de leen om even te passen in de auto. Wij hebben er langere gordels in laten zetten vorig jaar voor de maxi Cosi. Tegenwoordig word dat standaard gedaan, maar deze bus was net een paar maanden te oud...

In mijn auto (Nissan Micra) past de maxi Cosi ook niet achterin, ik kom net een paar cm tekort. Dus de Tobi zal ook wel niet passen. Ik ga nu kijken voor een Romer King. Daarvan kun je het stoeltje naar voren klappen en de gordel over het frame spannen. Als je dan het stoeltje weer terug zet, klikken de gordelspanners vast en zit je stoeltje muurvast.

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    voor de maxi cosi was mijn gordel maar net lang genoeg (dihatsu feroza) nu heb ik de priory en die past veel beter

7. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    volgens mij zijn de gordels in de auto vaste maten en heb je wel extra langen die je er evt. in kunt laten zetten.
    naar mijn idee is het achterin wat krappper dan voorin maar het past wel.

ik zou het stoeltje gewoon in je auto gaan passen voordat je hem koopt.
    succes ermee

8. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    In mijn Fiesta van 2005 past de Tobi makkelijk :) Maar volgens mij doen de winkels niet moeilijk als je vraagt of je mag passeb..

Deel Deze Pagina