Krijg ik nu toch ook last van mijn hormonen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Harmless, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeemig ik ken mezelf niet meer terug. Ik voel me zooo, hoe noem je het wanhopig/depri. Ik kon vanochtend mijn tranen amper bedwingen, waarom? Geen idee alles gaat echt werkelijk prima. :cry:
    Ik voel me daarnaast ook erg machteloos. Ik heb heel bewust voor een verloskundigepraktijk gekozen met 3 verloskundige die ik dus afwisselend zou zien zodat ik ze alle 3 zou leren kennen. Als er 1 vrij of afwezig zou zijn kreeg je dus altijd een ander..... Je begrijpt het al 1 is zelf met zwangerschapsverlof gegaan, komt er een pas afgestudeerde als vervangster. (Niet dat ze onaardig is ofzo maar ik heb er niet zo veel mee) En de andere gaan allebei notabene in Juni op vakantie.... :( Ik hoop dat deze kleine niet te lang blijft zitten en zoals de echo aangeeft nog net in mei aandient. Ben ik gewoon een zeur/muts aan het worden of is dit iets waar andere ook over zouden balen als hen dit zouden overkomen?
    Ik vroeg vandaag ook naar de vordering van de indaling en ik kreeg een reactie van, tja ik weet het niet zeker, of heb je een volle blaas. Humm ik weet echt niet meer wanneer ik ECHT naar de wc moet, ik ga gewoon om de zoveel tijd.
    Ik heb nu echt zoiets van laat mij maar naar het ZH gaan dan heb je iig meer kans dat je een kundig iemand aan je bed krijgt.
    Jeempie wat een verhaal.... FF zeuren hoor meiden sorry!

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meid dit is niet zeuren..
    het is terecht datje zeurt hihi en hier mag het hoor..
    het kan gewoon zijn dat jeje niet zo leker in je vel voelt .. kan gebeuren meid,, je meot maar zo denken het komt allemaal wel goed..
    en niet te veelover dingen na denken,,
    ik heb ok een praktijk gekozen met 3 verloskundigen.. zodat ik ze allemaal leer kennen.
    maar twijfel er toch wel en beetje over.
    meid pieker niet teveel en geniet nog even van die laatste dagen met de baby in de buik,,
    straks ligt het in je armen die tijd gaat zo snel,,
    en klagen mag echt wel hoor ;)

dikke knuffel van lin

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Meid, hier afgelopen weekend de waterlanders aangezet en zij zijn het hele weekend niet meer gestopt. Jeetje, ook ik heb dat niet eerder gehad deze zwangerschap.

En jij hebt ook nog wel een reden vind ik hoor, ik zou het ook lastig vinden. Probeer je toch er aan over te geven. Ook zij is vast kundig genoeg!

Sterkte!

Liefs Cindy

4. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Het zou ook heel goed kunnen helpen om je zorgen te bespreken met één van de verloskundigen.
    Leg uit dat je ongerust hierover bent en laat hun jou gerust stellen. Vraag aan hun hoe dat zal gaan in juni, is er dan maar 1 vk beschikbaar? en wat nou als er meerdere bevallingen ineens zijn? maak een lijstje vanal je vragen en vraag ze het hemd van het lijf!.
    Je bent niet aan het zeuren ik zou mij hier ook zorgen om maken als ik jou was.

Deel Deze Pagina