wil graag zwanger worden maar vriend nog niet wat nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stephanieej, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoiii allemaal

ik zit een beetje met een dubbelgevoel, ik zou graag een 2de kindje willen we hebben n dochtertje nu van een jaar , mn vriend wilt liever nog even w8en , we hebben n huisje willen alleen n eensgezinswoning , ook loopt mn contract over n maandje af hoop natuurlijk dat ie wel verlengd wordt en mn vriend is een eigen bedrijf begonnen dus eigenlijk zouden we moeten wachten tot mn contract verlengd word en huisje hebben en het bedrijf goed loopt maar toch zou ik t nu al willen moeilijk dus wat zou ik nu moeten doen?of delen meer mensen dit gevoel

groetjes stefanie

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Het lijkt mij dat je moet wachten tot jullie er allebei aan toe zijn.
    Lijkt me niet goed voor je relatie om een zwangerschap te forceren...

Succes ermee!

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja is moelijk want als je de kriebels weer hebt he meid...
    Soms moet je gewoon doen wat je hart je ingeeft...zeker is het beter om even te wachten mischien maar dat is echt een keuze de alleen jullie kunnen maken...

Ik wilde graag een tweede en vriend wilde nog even wachten tot na de zomer...ik had zoiets waarom? Je leeft maar een keer?
    Er is altijd wel weer iets waarop je kunt wachten natuurlijk..

Maar nu vindt ik wel dat je een baan moet hebben enz....dus mischien gewoon alvast stoppen met de pil.....en dan als je weet of je contract verlengd wordt beginnen...zo is het ook leuk om te gaan oefenen...in de stress zitten lijkt me dan ook weer niet leuk....

Maar als de kriebels er weer zijn aaaaahhhhhhhhhhh

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Lastige situatie. Maar ik denk dat ik dan idd toch ook maar even zou wachten.
    Het zijn natuurlijk wel belangrijke dingen die je benoemt, jouw baan, een huisje en zijn bedrijf. Je zou evt idd al wel kunnen stoppen met de pil, als je die slikt, zodat je die al uit je lijf hebt en het tot die tijd veilig doen. Zodat je die periode straks wanneer jullie er voor gaan, al hebt gehad.
    Ik zou zeggen, kijk hoe jullie er over bijv. 3 mnd voor staan en maak het dan nogmaals bespreekbaar...

Succes!

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja erg lastig. Ik kan alleen zeggen dat onzekerheid tijdens de zwangerschap erg lastig is. Ben onverwacht zwanger geworden van de tweede en mijn contract loopt ook over een maand af en heb er nu toch wel buikpijn van vooral omdat ze zo vaag tegen me doen. Vorige zwangerschap had ik bijna geen stress en nu bijna om alles en kan daardoor niet goed genieten en dat vind ik erg jammer

6. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja vind het ook erg moeilijk , ik vind het gewoon zo geweldig kinderen en om me heen zie ik dan weer kleintjes en denk ik ik wil het ook weer , liefde zal het zoiezo genoeg krijgen , egt moeilijk durf t ook niet egt aan mn vriend te vragen of te zeggen dat ik t gevoel al sterk heb dat ik n 2de wil ben bang dat ie me een zeikerd ofzo vind, hij heeft wel gezegd dat ie n 2de wil alleen nu nog niet, lastig allemaal ik heb zoiets moet ik dan maanden met dit gevoel gaan lopen dat ik het al wil of het er toch eens goed met hem over gaan hebben dat we bijv over n maandje of 1 a 2 stoppen met de pil en dan wel zien wann t raak is ....

7. Alita

Alita Niet meer actief

Helaas komt er meer bij kijken dan alleen je gevoel meid....
    Straks moet je ook je kindje kunnen financieren niet?

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    persoonlijk zou ik wel zekerheid willen hebben wat betreft mijn baan, ook omdat je vriend net een bedrijfje is gestart.
    Probeer met je vriend een duidelijk afspraak te maken wanneer jullie voor een 2e gaan dan heb je een beetje houvast, bijvoorbeeld door te zeggen als jij zekerheid hebt over je baan en het bedrijf van je vriend redelijk loopt.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben het eens met de andere dames: wacht nog even. Je zult het allebei echt moeten willen, anders zou ik er niet aan beginnen. En ik vind het een beslissing die je met hart én hoofd moet nemen - dus enige vorm van zekerheid en stabiliteit qua financiën en woonsituatie zou ik wel verstandig vinden. natuurlijk zul je je kindje alle liefde van de wereld geven, maar is dat genoeg?

10. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt allemaal, ik wacht inderdaad nog eventjes bespreek t binnekort wel even met vriendlief en dan kijken we wel verder, en iudd kan em ni dwinge als hij nog niet wil dan gebeurt t ook nog niet

groetjes stefanie

11. Alita

Alita Niet meer actief

nee je moet het samen willen.....hij denkt waarschijnlijk meer met zijn hoofd;)als je me begrijpt

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik neem aan dat hier staat: en inderdaad kan hem niet dwingen als hij nog niet wil dat gebeurt het ook nog niet..

heb ik het goed vertaalt???

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha mimi denk het wel hahahaha

14. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Je moet toch allebei achter een zwangerschap staan... praten met je partner over waarom hij niet wil en jij wel... Maar zeker niet zwanger raken als je er niet allebei aan toe bent. Het gaat wel om een kindje.

Deel Deze Pagina