Dames wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van geboortekaartjes via geboortepost.nl? Vind het erg super dat je er je eigen geboortekaartje samen kan stellen. Zoals jullie zien ben ik ook al een beetje laat met het bestellen van een kaartje.
ja hier wel. Was ook zeer tevreden. Kunt altijd een proefdruk vragen he! dan kun je precies zien of het is zoals je dacht. Raad ik je wel aan te doen
Ik heb de vorige keer ook via geboortepost besteld en ze ook door hun laten versturen, ideaal, geen gezeur met enveloppen schrijven Ik ben zelf nu ook nog bezig, maar ik ben zo'n twijfelaar....blijf proefdrukken aan het bestellen. Dusssss ALS ER NOG MENSEN ZIJN DIE DE KORTINGSCODE HEBBEN UIT DE BLIJE DOOS EN ZE NIET GEBRUIKEN.....IK MELD ME VRIJWILLIG AAN. Ze helpen ook snel en goed als je via mail vragen hebt. Succes met je kaart!!
Hier beide keren kaartjes via hun besteld! Eerste keer alleen via internet kleuren enzo bekeken. Dus ook via hun laten bezorgen en toen bleek de kleur toch iets anders dan verwacht, maar wel super mooi! Ben achteraf blij dat het niet de kleur was die we dachten, maar deze kleur! Dit keer wel een proefdruk gedaan, en was idd precies zoals verwacht! Ook weer via de site laten bezorgen en is helemaal prima gegaan! Patje, Die kortingscode's mag je toch maar 1 per adres gebruiken? Dus ook al heb je twee verschillende, dan moet je het wel naar verschillende adressen kunnen sturen.
@bolbuikje, ik heb de vorige keer ook 2 keer die code gebruikt, mijn buuf gebruikte de code toen niet. Geen problemen mee gehad.
Ow oke, ik kreeg bij de kaartjes van Benthe, melding dat ik maar 1x een kortingscode mocht gebruiken ! Zou ik wel wat verkeerd gedaan hebben ! Haha!
Dat zou kunnen. Bij mij was het afgelopen december denk ik ongeveer. Maar ik kan het ook gewoon verkeerd gedaan hebben hoor !