Wanneer komt nou dat ei???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Margootje, Oct 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap er niks meer van. Wanneer komt nou in godsnaam dat ei??? Ik heb sinds maandag al een positieve ovulatietest maar mijn ei is nog steeds niet geweest. Dat weet ik want mijn temp is nog steeds laag. Daarom dacht ik vanmiddag: ik doe nog eens een test en ja hoor: nog steeds positief!!! :x Van mij mag dat ei onderhand wel eens komen! De test van vandaag was wel veel dikker dan die van de afgelopen dagen dus het zal niet meer heel lang duren zeker? :(
    Wie van jullie test er ook meerdere dagen achter elkaar positief?

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap er ook niks van met mijn ovu-testen, ik had 4 dagen achter elkaar 2 streepjes van ,in mijn ogen, gelijke kleur.De 4e dag zelfs 2 testen op 1 dag gedaan. De 5e dag was hij iets donkerder dan de teststreep. Maar ik dacht, jaja.. dat wìl je gewoon zien.;) En heb ik de dag daarna heb ik dan ook niet getest:x Was er echt zat van:x
    Dat was gisteren..
    Maar vandaag kon ik het weer niet laten:D En misschien maar goed ook in dit geval, want vandaag was er maar 1 streepje!!
    Volgende cyclus ga ik het toch maar weer proberen.
    Alleen dan met temp erbij. Maar daar ben ik denk ik te chaotisch voor. Ik zie me al na het douchen de slaapkamer in lopen en dan:$ oh nee niet weer!! zie ik nog es de thermometer liggen.
    Ps ik gebruik testen van babyboom

3. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige keer klopten de testen wel,toen had ik 2 dagen later ofzo mijn ei maar nu blijft het maar duren!!
    Ik hoop in ieder geval dat jullie de afgelopen dagen goed geklust hebben ;) Wij klussen ons in ieder geval suf maar op deze manier kun je wel bezig blijven! Ik denk dat we vanavond even een pauze in lassen maarja, dan zul je zien dat ik morgen mij ei heb ;)
    Ik gebruik trouwens testen van kv. Ik lees vaak dat ze vals posi zijn maar tot nu toe klopte het bij mij wel. Vanwege mijn lange cyclus wil ik wel ov testen gebruiken anders weet ik helemaal niet wanneer ik mijn ei heb....

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd een beetje vreemd ja dat het nu zo anders is:(
    En ja ik wil ook niet het risico lopen dat ik mijn ei mis.
    Vooral om inzicht in mijn cyclus te krijgen maar ik hoop ook natuurlijk stiekem, net als iedereen denk ik, dat het gelijk raak zal zijn.
    Ik vind het wel moeilijk hoor met die testen, daarom dacht ik aan temperaturen erbij.
    En wat betreft dat klussen, ik kan me niet herinneren dat ik in al die jaren een nee heb gekregen.. maar v/d week zei hij; maar lieverd ik ben zoo moe! Haha, dus ik schoot in de lach en zei; je zegt nog net niet..Schat ik heb hoofdpijn:(!
    Ach is het ook es een keertje andersom:D

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik heb ooit een zo'n pakje kv testen gekocht en ze waren alle 5 positief.
    Ik heb deze maand voor het eerst sensi testen gebruikt en heel goed mijn ei kunnen vinden (ook met tempen), ze zijn ook nog eens een stuk goedkoper

6. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, hier precies hetzelfde! Mijn vriend begon ook al te zuchten van: ik wil graag slapen :( Arm zielepietje ;)
    Ik vind temperaturen wel fijn, ik heb dat echt wel nodig met die stomme cyclus van mij.
    Ben je verder wel regelmatig?

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zonder anticonceptie wel een vrij regelmatige cyclus, mits ik niet heeel veel stress heb. Is voor mij een garantie om over tijd te zijn.
    Maar de afgelopen 5 jaar aan de nuvaring geweest.
    Dus even afwachten maar ik denk dat ik vrij snel een normale cyclus zal hebben. Voorgevoel maar ook omdat in nuvaring niet zo veel hormonen zitten. (of toch gewoon hoop haha)
    En ja wat zijn ze toch zielig hè;) gister een dagje vrijaf maar vanavond niet:p Ik ben nu nog een beetje een 'twijfel-ei' dus voor de zekerheid..

8. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik heb ook een twijfel-ei maar volgens mij doet mn vriend me wat als ik zeg dat ik vanavond weer wil klussen :D Stom eigenlijk he, altijd zeuren dat ze vaker sex willen en dan doe je het eens een paar dagen achter elkaar en dan zijn ze opeens uitgeput!! ;) Wat een aanstellers :p Gelukkig maar dat mannen geen kind moeten dragen en moeten bevallen want volgens mij zouden ze het niet eens overleven. Mijn vriend gaat al half dood als hij verkouden is :D
    Wel fijn dat jij toch regelmatig bent. Waarschijnlijk komt het wel goed als alle hormonen uit je lijf zijn.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dat zijn die testen van het kruidvat he.
    Schijnen meer mensen last van te hebben, dat ze constant posi zijn.
    Heb ze zelf maar 1 ronde gebruikt, toen daar geen last van gehad.

10. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige ronde had ik ook geen last van vals posi. Deze ronde heb ik ook al een paar keer getest en toen waren ze ook negatief. Ik geloof ook wel dat mijn ei echt gaat komen want vorige week op de echo zag de gyn al een groot eiblaasje. Die posi testen kloppen dus wss wel maar ik wil gewoon dat dat ei eindelijk eens springt!

11. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Heee meis,

Het lijkt er echt op dat je nu vandaag je ei hebt gehad, hij is het aller dokerste. ik vond jou ovulatie testen vorige maand veel lichter. Ik denk echt dat het deze maand goed moet komen ;)

Liefs Wilma26

12. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wilma: Dan zal ik het morgen moeten zien aan mijn temp zeker? Vandaag was ie nog laag in ieder geval. Mijn vorige testen waren inderdaad veel lichter, die van vandaag knalt deze keer écht!
    Heb je eigenlijk nog getest ofzo? Ben echt super benieuwd of je zwanger bent!! Die ene test vond ik in ieder geval behoorlijk positief hoor! Ik hoop het in ieder geval! :D

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hoi Margootje,

Ik heb ook vaak 3 positieve testen....Begint positief, gelijke kleuren streep en wordt dan steeds donderder. $e dag vaak niets dus ik ga er dan vanuit dat mijn ei is geweest.

Succes

14. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij wordt hij precies ook steeds donkerder dus dat is toch een goed teken dan. Ik zal morgen nog eens testen om te zien of hij dan nog posi is. Ik hoop in ieder geval dat mn ei snel komt! Ik begin ook steeds meer pijntjes te krijgen onder in mn buik.... Ik zie het vanzelf aan mijn temp als mijn ei is geweest.

15. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Ik ga dat toch ook eens proberen temperaturen...Misschien word dan ook ik iets wijzer....

16. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Jaaa dan moet hij zobiezo 0,3 gestegen zijn :D Wat spannend zeg! Heb er wel een goed gevoel bij hoor.

Ik ben bang dat ik niet zwanger ben die stomme testen bah, het was geen erge teleurstelling omdat ik echt totaal nit het gevoel heb zwanger te zijn door die megakrampen... Gistermiddag zei de test duidelijk nee ik heb er nu net een gedaan die ligt nog even te drogen maar zo te zien is die ook nee dus nee nee nee helaas nu maar hopen dat de ongi snel door breekt ik heb woensdag een telefonische consult met de gyn hopelijk laat hij maar even kijken of zich er niet meer cystes gevormd hebben door de clomid want dat is iets wat wel kan gebeuren. (mischien vandaar ook wel die krampen)

hee maar meid voor jou ziet het er heel mooi uit, het gaat vast goed komen allemaal. ik duim voor je tot de krabbels weer :D

Liefs Wilma

17. 4days

4days Niet meer actief

Welke testen gebruiken jullie, kruidvat? Want die zijn vaak al heel vroeg (te vroeg) donker. Je moet gewoon echt kijken naar de dag waarop de streep het donkerst is. Trouwens de meeste vrouwen hebben de dag na de donkerste streep hun ei, dus dat zou bij jou dan vandaag zijn. Maar eventueel kan het ook gisteren zijn geweest, omdat je 1 dag niet heb getest. (dus ik weet niet hoe denker het die dag was) Maar als je de afgelopen dagen gewoon regelmatig hebt geklust, zit je altijd goed. Waarschijnlijk was gisteren de belangrijkste dag om te klussen.

18. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Cossy: ik gebruik inderdaad testen van kv. Ik had ook al het idee dat ik gewoon heel vroeg al positief getest heb. Gisteren was de test véél donkerder dan maandag en dinsdag. Gisteravond had ik ook echt mega krampen, echt ei-pijntjes. Vanmorgen was mijn temp ook al 0,1 graad gestegen dus dat zou dan wel kunnen kloppen als ik gisteravond laat mijn ei heb gehad. Ik zal vanmiddag nog eens testen om te zien of de streep nu lichter is geworden. We hebben de afgelopen dagen goed geklust en vandaag voor de zekerheid nog eens.

@ Wilma: goh meid, wat balen dat de testen nu toch ineens negatief zijn. Ik had er zo'n goed gevoel bij. Ik dacht echt dat je zwanger was! Gaan die cysten dan vanzelf weg of kun je daar niks tegen doen? Ik hoop in ieder geval dat je ongi dan snel doorbreekt want anders zit je toch maar heel de tijd in onzekerheid. Ben wel benieuwd wat je gyn gaat zeggen woensdag.

Liefs Margot

19. jetvg

jetvg Actief lid

Oct 28, 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL

:Dhaha, ik lag me slap, dit is zo herkenbaar!!:D
    volgens mij zijn alle/de meeste mannen hetzelfde!:p

20. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, ik geef het op. Temp was nog steeds laag vanmorgen!!! :x Ik snap er echt niks meer van. Ik ga gewoon afwachten en dan vraag ik toch clomid want dit schiet echt niet op! Stomme ei wil gewoon niet springen denk ik :(

Share This Page