Ik word gek van mijn buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daniellu, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb een zeer vreemd gevoel in mijn buik, hij rammeld en heb last van een zeurderig gevoel net onder mijn ribben kast in het midden Ik heb het gevoel steeds na de wc te moete en als ik daar ben plas ik weinig en na het drukke heb ik het idee nog verstopt te zitten? Het komt met vlagen erg vreemd Heeft iemand hier ervaring mee mijn ei was volgens het boekje app 8ste bedankt vast !

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan zijn dat je ei toch nu geweest is.

Het kan in ieder geval nog niet van een zwangerschap zijn.

Misschien dat je toch last van obstipatie hebt misschien iets gegeten waardoor je een beetje verstopt raakt.

3. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Ja dat dacht ik ook al effe in de gate houden

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    moeten plassen maar weinig plassen kan een blaasontsteking zijn..

verder? ngeeeen ideee..

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik denk idd je ei! daar heb ik namelijk ook altijd last van tijdens mn eisprong!
    oh, en trouwens, ik had daar ook last van tijdens mn innestelingsdag! achteraf gezien dan! toeval???

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    We kunnen elkaar een hand geven, want mijn buik is ook heel irritant. Ik herken je klachten, zijn bij mij gekomen rond eisprong. En daarna fase misselijk, moe, prikkelbaar en dagelijks af en aan drukkend, zeurend gevoel in onderbuik, steken bij schaambeen, veel lucht in de buik.

Vrij heftige PMS, die vanaf eisprong dus al begint en na menstruatie op slag verdwijnt. Ik heb het sinds de miskraam :(, daarvoor eigenlijk nog nooit dit soort dingen in mijn buik gevoeld (ik had echt zelden last van mijn buik, en nu voel ik dagelijks allerlei pijntjes en druk ;)).

Deze maand is gelukkig minder heftig dan de vorige, dus ik heb de hoop dat ik komende maand er nog minder last van heb.

7. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Bedankt voor de reacties ik denk geen blaasontsteking me ei kan ook niet want de ovulatie test gaf niks aan voor verkeerd ete en obstipatie duurd het nu te lang.. Heb nog nooit dit gevoel gehad erg naar word ik ervan. Ik kijk het nog even aan ik heb geen idee wat ik anders moet!

Kache fijn dat t minder heftig is voor je want t voelt niet fijn!
    Bjanc soms plas ik ook veel en heb daar geen pijn bij gelukkig

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    je hoeft niet altijd pijn bij plassen te hebben,je alleen pijn bij plassen als je een urineweginfectie heb bij blaasontsteking heb je geen pijn maar wel klachten als gevoel van en dan dat er bijna niks of niks komt,zou als ik jou was ff de ha bellen en urine laten nakijken kleine moeite en kan je eventueel weer iets uitsluiten beterschap

Deel Deze Pagina