Wanneer gedragen jullie je idioot voor je kind? :D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mizz, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moli

Moli Niet meer actief

ja hoor :D

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha hier ook hoor :D en dan als een gek slingerend door de straat rennen met de buggy en zij gillen: nog een keer nog een keer whieeeeee
    en natuurlijk lekker hard onbeschaamd meedoen :D
    lekker toch! kindjes zijn de enigste 'smoes' om je als een volslagen mafkees te gedragen in het openbaar en dat is toch juist leuk!
    hier al gekke blikken gehad toen dochterlief met haar zwarte broek en rubberen laarsjes in een super diepe plas (tot haar knieën) en vol met modder zat te springen. ben maar mee gaan doen :p woon toch om de hoek en heb zo'n mooie wasmachine, heerlijk toch!

3. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    hahahahah herkenbaar.. vooral het rennen met de buggy en gillen maar!!
    geweldig...

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Haha hier speel ik vaak 'vliegtuigje' met mijn zoon.
    Ik ga dan op m'n rug liggen en doe m'n benen omhoog en leg m'n zoontje dan op m'n onderbenen terwijl ik hem onder z'n oksels vast houdt.
    Dan gaan we van boven naar beneden en van links naar rechts en hij heeft de grootste lol :p
    Het ziet er alleen niet uit... ;)

5. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    ja wanneer niet eigenlijk :D Racen, liedjes, giechelen, elkaars geluiden nadoen of als we iemand zien lopen met iets wat haar interesseert (opvallende hoed ofzo) dan rijdt ik de buggy ernaast en maken we er "samen"een praatje over (ze zegt zelf nog geen woord) of we achtervolgen een duif op het plein van het winkecentrum, gewoon omdat ze ze zo graag ziet lopen. Trek haar te pas en te onpas uit de buggy om iets moois van dichtbij te bekijken. Het enige wat in mijn leven met haar nog snel en efficiënt gaat zijn luiers verschonen en "Nee" als ze de honden wil terroriseren. Verder maken we overal een feestje of een avontuur van. Ze is nu een jaar en vindt alles geweldig leuk. Straks wordt veel in haar leven maar gewoon dus nu we nog avonturen kunnen beleven met een rare hoed, een bloemetje of een bedelende duif geniet ik er lekker van :D nog maar een even en dan krijg ik vast een standje "Mammmma, doe niet zo raar"

6. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Kan beter vragen wanneer gedraag je je niet idioot voor je kind hahaha... volgens mij doe ik de hele dag debiel.. zelfs in de supermarkt loop ik dom en gek te kletsen en te doen

7. penseel

penseel Niet meer actief

Zeer herkenbaar. ..

Met dochter van vijf ook zeker nog..

Je bent niet gek..

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o ja hoor , maak de gekste geluiden voor mini :D

en de laatste tijd vaak in de supermarkt
    dochter ( 3 ) vind dat ineens erg leuk.
    dan roept ze heel hard; mama wat zoeken wij?
    dan moet ik bijvoorbeeld zeggen ; hagelslag
    zegt ze; zoek zoek zoek.... tot we bij de hagelslag zijn en dan in koor ; jeeej ( incl handen omhoog )

Nu ik het typ weet ik dat het er nog verschrikkelijker uit moet zien dan ik altijd al dacht :D maar het boeit me niks. zij vind boodschappen doen zo net een middagje uit :p

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja hoor, continu :D

Vandaag waren we nog zo'n idyllisch gezinnetje, of nou ja half gezinnetje; helaas ontbrak papa want hij zat op zijn werk, dat stralend lachen/gieren/brullen op de draaimolen van de kermis zaten. De man van de draaimolen vond het zo'n gezellig gezicht dat hij ons nog 3x gratis heeft laten draaien, omdat we zoveel lol hadden.

Het was echt picture perfect!!!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh dat doe ik ook allemaal de hele dag door hoor!
    Heerlijk die lachjes van ze als ik gek met ze doe :D

11. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig hadden mijn man en ik het er laatst over, zouden andere ouders dit nou ook doen? Af en toe voelt het namelijk alsof wij de enigen zijn in onze omgeving die zo raar doen met hun kind(eren).

Iedereen lijkt hier zo serieus :) Bij ons gebeurt het vaak dat dochter een gek dansje doet, ik spontaan mee ga doen en als mijn man het ziet hij ook heen en weer staat te schudden. En een lol dat we hebben, het ziet er vast niet uit maar als ik haar zie lachen dan boeit het me helemaal geen reet wat anderen vinden.

Ook buiten kunnen we ons niet gedragen, dl gilt en roept naar alles en iedereen, en wij doen gezellig mee :) Ik vind het geniaal, een kind is dé reden bij uitstek om je als volslagen randdebiel te gedragen in het openbaar én dat het ook nog eens geaccepteerd is. Buiten dat is het gewoon genieten als ze alleen maar enthousiaster wordt als ik meedoe!

Hoe harder zij lacht des te meer ik m'n best doe om haar nóg harder te laten lachen. Ook alle gekke geluidjes die ze maakt doe ik vrolijk mee, en het liefst zo hard mogelijk:p Sinds een tijdje vind ze het ook helemaal geweldig als ik op haar buik pruttel geluidjes maak, ik denk dat het kietelt en dat ze dat zo leuk vind. Ik kan het ook gewoon niet laten, bij elke luier die verschoond word moet ik dat even doen, ze lacht dan zo lief en giert het uit..

Ik kan wel uren praten over alle leuke dingen die ze doet en wat een lol we hebben. Heerlijk toch? Veel wenselijker als een jengelend en huilend kind ;)

Ik word wel vaak aangekeken moet ik zeggen, maar denk dan altijd maar dat dat mensen zijn die geen kinderen hebben. Het lijkt mij dat elke ouder geniet als zijn/haar kind lacht!

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha ja wij doen ook uberblij als S. rolt. Of doorgeslapen heeft. Of zijn eten goed eet. Tja...Mijn zusje die kinderloos is kijkt inderdaad altijd een beetje meewarrig. Maar mijn vriendinnen met kids vinden het doodnormaal ;)

13. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Als ze al dagen slecht eet ga ik nóg enthousiaster "Goed zo!" roepen als ze een hap neemt, en dat terwijl ze toch al bijna 16 maanden is :D Maar nog steeds kijkt ze enorm trots. En ik ben natuurlijk ook heel trots op haar, de eerste stapjes sprong ik zowat een gat in het plafond en bleef haar uitbundig aanmoedigen om nog meer stapjes te zetten. Anderen zouden het waarschijnlijk heel erg overdreven hebben gevonden maar ik was ZO trots, en ik vind dat je dat zeker mag laten weten aan je kind. Vooral als ik zie hoe het haar nog meer laat glunderen als ze ziet dat ik trots op haar ben.

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Het is ook zo schattig dat ze dan helemaal gaan lachen en in S. zijn geval zijn hele lichaampje blij gaat meebewegen als hij door heeft dat je blij tegen hem doet :)

Maar ook gekke bekken trekken of rare geluiden maken vindt hij nu leuk en dat doen we dan ook regelmatig. Heerlijk toch als hij gaat schaterlachen!!!

Deel Deze Pagina