Ik heb ook een onregelmatoge cyclus. Ik teste 19 juni positief. De verloskundige heeft mij uitgerekend aan de hand van een echo en mij op 29 februari gezet. Toen ik eigenhandig terug ging rekenen heb ik dus al positief getest (met clear blue) voor ik "overtijd" was.
Jep en was toch echt nog maar 1 week zwanger. Kreeg 3 weken later namelijk een echo en was idd 6 weken zwanger (4 weken zonder die 2 weken erbij). Moet zeggen dat ik ook wel ontzettend last had al 2 dagen na eisprong van kwaaltjes. Ze vermoedden ook dat ik langer zwanger was, maar nee.
Jeetje dat zou dus ook nog kunnen. Ik heb ook die testen gedaan maar ik hoop zo dat het niet zo is. We hoopte dat we donderdag al wat konden zien en het dan tegen iedereen konden vertellen want wil het zo graag tegen iedereen vertellen ben er echt zo vreselijk blij mee.... ooh de dagen lijken wel stil te staan nu... was het maar donderdag middag
Moeilijk rekenen soms he pfff heb er hier ook last van denk dat ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger moet zijn, 16 okt 1e dag van laatste menstruatie, als jullie zouden rekenen op hoeveel komen jullie dan uit? Ik teste ongeveer 9 dagen na eisprong positief!
Ja dit is incl die wachtweken! Want de eerste dag van mn ongie was op 12 juni, en mn cyclus was 26 dagen, kom ik uit op een NOD op 8 juli, waarvan 5 juli positieve test. Achteraf ben ik dus erg vroeg geweest haha
Ik denk dus dat ik de 14de mijn eisprong had en een woensdag had ik een positieve test. Is het dus mogelijk dat ik al zosnel een positieve test had?
ik zou het niet weten of het mogelijk was, maar aangaande van mijn testjes (die toch best duidelijk waren) denk ik dat ik een dag eerder ook wel posi zou hebben getest....
Ligt aan de test! Je hebt tests die 10 dagen na de gemeenschap al positief aangeven, dus 4 dagen voor NOD en je hebt tests die pas 19 dagen na de gemeenschap positief aangeven, dus 5 dagen na NOD (bij een regelmatige cyclus van 28 dagen).
Ja, als je test rond de datum dat je ongesteld had moeten worden, ben je al 4 weken zwanger (je vruchtje is dan pas 2 weken oud), omdat je dus rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
Klopt, uitgaande van een regelmatige cyclus van 28 dagen. Als je een cyclus hebt van 35 dagen, valt je eisprong dus later en ben je dus korter zwanger. Vandaar dat je uitgerekende datum aan de hand van de eerste echo wordt vastgesteld, daarom heet die ook "termijnecho".
Ik test meestal 4-5 dagen voor mijn NOD positief maar heb een heel strakke cyclus dus dat is makkelijk..
Testte 4 dagen voor dat ik eigenlijk kon testen (volgens de test die zegt dat je kan testen op de dag dat je overtijd bent) positief.
Ik denk dat het ook wel aan de test kan liggen. Was persoonlijk erg tevreden over clearblue die was heel duidelijk. Terwijl ik op dezelfde dag ook een kruidvat test had gedaan die was veel vager. maar het ligt toch ook aan of je lichaam veel hcg heeft aangemaakt? Hoe verder je bent hoe meer hcg
Clearblue zegt zelf: "Een duidelijk en betrouwbaar resultaat vanaf de eerste dag van je verwachte menstruatie", dus het reseultaat hoeft zo vroeg nog niet positief te zijn. Ook kan de innesteling zo vroeg nog mis gaan, dus ik zou niet zo vroeg testen.
Ik teste op dag 31 positief! En mn vorige cyclussen waren verschillend. En wist idd dat daar de termijnecho voor is Ik wacht de echo af! Ben benieuwd.... Wel heel moeilijk dat wachten pffff nog iets meer als 3 weken wachten.
Ik heb een woensdag dus een positieve test gehad. Maar denk dat ik de vrijdag daarvoor mijn eisprong heb gehad. Is dat mogelijk?
Bijna niet, dat zou 5 dagen na bevruchting zijn. Je hoort echt zelden dat dan al positief getest wordt.
Het kan wel, ik voelde na 4 dagen de innesteling en 2 dagen daarna al een positieve clear blue. Heb dat trouwens 2x meegemaakt.