niet in campingbedje willen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee is nu 3,5 maand. Vorige week zou mijn zus oppassen omdat ik moest werken. Ik heb haar daar gebracht. Toen Esmee in de oogjes ging wrijven legde mijn zusje haar in het campingbedje, ze krijste de hele straat bij elkaar. Later nog een keer geprobeerd, weer hetzelfde. In de kinderwagen ging ze meteen slapen. Nu gaan wij volgend weekend naar Centerparcs en daar moet ze ook in een campingbedje :( Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik er aan doen om haar in een campingbedje te laten slapen?

2. sim

sim Niet meer actief

nog geen ervaring, maar ben wel benieuwd op de reacties op dit topic...

was dit voor het eerst dat je zus oppaste? misschien was het wel omdat zij haar naar bed bracht dat het even helemaal anders was. misschien zou je het bedje tijdelijk op haar kamertje kunnen zetten en haar daar een paar keer in laten slapen, zodat het wat vertrouwd word?

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D het kan zijn dat er in dat campingbedje een "vreemde" geur voor haar hangt. Of gebruik je wel haar eigen dekentje? Ik geef als Jayden ergens anders moet slapen altijd iets met zn eigen geur (of van mijzelf) mee.

groetjes Setje

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik heb Annika eerst laten wennen aan het campingbedje door haar er een paar keer in te laten spelen. Daarna thuis eerst een keer 's nachts uitproberen en toen pas op vakantie. Ging heel goed.

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Mijn zus past ook wel eens bij mij in huis op en dat gaat goed, bij mijn moeder slaapt ze ook goed in een ledikantje. Misschien dat het campingbedje vreemd was en nog nieuw rook. Ik laat haar er deze week nog wel even in spelen en misschien een keer slapen op haar eigen kamer! Ik heb geen zin om in centerparcs slapeloze nachten te hebben!

Deel Deze Pagina