Ik heb er een voor Lynn van baby-banz. Gekocht bij de prenatal (niet goedkoop, zo'n 16 euro) Maar wel met UV-fliter. Lekker handig voor vakantie straks.
Ik heb voor Lisa een rose Babybanz en voor Tim de rode Babybanz.... Ik vind dit hele fijne zonnebrillen omdat : 1- ze een uv-filter hebben en 2- bijna niet kapot te krijen zijn. (Lisa had nl ook een gewoon brilletje maar daar had ze de pootjes binnen no-time afgebroken! Voor Lisa moet ik overigens over naar de kidsbanz.. omdat de babybanz haar te klein begint te worden.
ik zit te denken aan de baby-banz, maarre, ik denk dat Thijs het niet zo leuk vind. Houden jullie baby's ze gewoon op hun hoofd?
ja Tim en Lisa houden de bril gewoon op, ze zijn ook niet zo heel makkelijk af te doen ivm de elastiek die eraan zit..
oke dan gaan wij ook maar naar de baby-banz en wat is duur...ze moeten hun hele leven nog met hun oogjes doen..... Vrijdag maar ff kopen dan wil ik ook een stoere cap voor hem hebben...ja zon op zijn bolletje is ook niet goed.......en als je het weerbericht mag geloven wordt het 2e paasdag 20 graden.....jippie
Ik heb er ook 1 van de wibra, maar daar speelt Iman mee, die laat ze echt niet op. Voor in Marokko in de zomer ga ik toch echt een Banz kopen!
Bij de Hema hebben ze ook een soort Banz. Turkoois blauw met elastiekenband. Alleen kost hij daar 4,95 Euro ipv de 16 Euro die de Banz kost. Ik heb er ook nog een paar bij de Kruidvat gescoord. 4 Euro per stuk. Wel zonder elastiek. De UV-filter bij alle zonnebrilletjes die ik heb aangeschaft is 400 (het hoogste wat er was).
Name it heeft ook zonnebrillen voor baby's. Heb Glenn er toevallig gister eentje 'laten' passen. Een heuse tegenvaller. Meneertje wíl niets op zijn hoofd. Nu aan het proberen voor een petje. Tja, je moet toch wát om hem te beschermen tegen die 'koperen ploert'.
Vera, was dat recentelijk bij het kruidvat? Ik heb er ook zoeen voor mijn zoontje en die is fantasties, wil nog wel een reserve.
Ik heb gisteren een baby-banz gekocht... maar het wordt nog een hele klus om ervoor te zorgen dat Joey die ook OP HOUD... heb ik al gemerkt . Hij kan HE-LE-MAAL niet tegen zon in zijn gezichtje... daarom heeft hij inmiddels ook een hele verzameling petjes, daar moest hij ook even aan wennen, maar doe houd hij ook op inmiddels
Nou ja gekocht... Bij thuiskomst zag ik op mijn bonnetje dat ze hem helemaal niet gescanned heeft ofzo, ik heb hem iig niet betaald! Niet opzettelijk trouwens , had nog meer dingen, dus ik heb het helemaal niet gemerkt