wel of geen zonnenbril

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door janette, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wat zouden jullie doen wel of geen zonnenbril voor nu en van de zomer en zoja welke is goed :rolleyes:

2. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

mijn zoontje heeft een zonnebrilletje van nijntje :D

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Ik zit hierover ook te denken maar waar haal je die dingen eigenlijk?

Groetjes Anita

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zag ze bij babydump op de site voor 14,95. Allemaal leuke kleurtjes!

Is het nodig, eigenlijk?

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb er een voor Lynn van baby-banz. Gekocht bij de prenatal (niet goedkoop, zo'n 16 euro) Maar wel met UV-fliter. Lekker handig voor vakantie straks.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Voor Lotte hebben we ook een baby-banz..ze heeft hem eigenlijk pas 1 keer opgehad :oops:

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb voor Lisa een rose Babybanz en voor Tim de rode Babybanz.... Ik vind dit hele fijne zonnebrillen omdat : 1- ze een uv-filter hebben en 2- bijna niet kapot te krijen zijn. (Lisa had nl ook een gewoon brilletje maar daar had ze de pootjes binnen no-time afgebroken!

Voor Lisa moet ik overigens over naar de kidsbanz.. omdat de babybanz haar te klein begint te worden.

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier ook een babybanz, erg tevreden over.

9. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    ik zit te denken aan de baby-banz, maarre, ik denk dat Thijs het niet zo leuk vind. Houden jullie baby's ze gewoon op hun hoofd?

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja Tim en Lisa houden de bril gewoon op, ze zijn ook niet zo heel makkelijk af te doen ivm de elastiek die eraan zit..

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Tenzij je Lotte heet :p

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whahahahaha

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    oke dan gaan wij ook maar naar de baby-banz en wat is duur...ze moeten hun hele leven nog met hun oogjes doen..... :D

Vrijdag maar ff kopen dan wil ik ook een stoere cap voor hem hebben...ja zon op zijn bolletje is ook niet goed.......en als je het weerbericht mag geloven wordt het 2e paasdag 20 graden.....jippie :)

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb een zonnebrilletje gekocht bij de wibra, staat nog cool ook.
    Staat in m'n album een foto.

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb er ook 1 van de wibra, maar daar speelt Iman mee, die laat ze echt niet op.
    Voor in Marokko in de zomer ga ik toch echt een Banz kopen!

16. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij de Hema hebben ze ook een soort Banz. Turkoois blauw met elastiekenband. Alleen kost hij daar 4,95 Euro ipv de 16 Euro die de Banz kost.
    Ik heb er ook nog een paar bij de Kruidvat gescoord. 4 Euro per stuk. Wel zonder elastiek.
    De UV-filter bij alle zonnebrilletjes die ik heb aangeschaft is 400 (het hoogste wat er was).

17. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Name it heeft ook zonnebrillen voor baby's. Heb Glenn er toevallig gister eentje 'laten' passen. Een heuse tegenvaller. Meneertje wíl niets op zijn hoofd. Nu aan het proberen voor een petje. Tja, je moet toch wát om hem te beschermen tegen die 'koperen ploert'.

18. MollyM

MollyM Bekend lid

Vera, was dat recentelijk bij het kruidvat? Ik heb er ook zoeen voor mijn zoontje en die is fantasties, wil nog wel een reserve.

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb gisteren een baby-banz gekocht... maar het wordt nog een hele klus om ervoor te zorgen dat Joey die ook OP HOUD... heb ik al gemerkt :rolleyes: . Hij kan HE-LE-MAAL niet tegen zon in zijn gezichtje... daarom heeft hij inmiddels ook een hele verzameling petjes, daar moest hij ook even aan wennen, maar doe houd hij ook op inmiddels :D

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou ja gekocht... Bij thuiskomst zag ik op mijn bonnetje dat ze hem helemaal niet gescanned heeft ofzo, ik heb hem iig niet betaald! Niet opzettelijk trouwens :) , had nog meer dingen, dus ik heb het helemaal niet gemerkt ;)

Deel Deze Pagina