Ik moet dit even kwijt... jullie hoeven niet te reageren, maar het zit me dwars! Ik heb sinds kort een tuitbeker van Avent, met zachte tuit. Zou antilek moeten zijn, issie dus niet!! En nee, ik heb niet de antilek er verkeerd inzitten dat heb ik al 100x gecontroleerd!! grrr..... :x Hoe moeilijk is het nou om als fabrikant er gewoon 100 dreumesjes/baby's mee te laten spelen en te controleren of het ook echt niet lekt! Of denk ik nu te logisch ? Ik heb er ook twee goede tuitbekers overigens, dus die gebruik ik nu weer vaker. Deze waren een stuk goedkoper en daar blijf ik dus maar weer bij... Zo, dat is eruit! Liefs!
Ik heb ook die van avent met zachte tuit, nou het drinken zit overal hoor...is ook niet om mee te nemen....
ik heb de tuitbeker van nuby. Die lekt niet.. alleen als finn hem op de grond gooit, komen er een paar druppels uit, maar verder niet.. je kun hem op de kophouden, wild schudden enz.. ideaal!
is het zo dat die lekt, dat is dan mooi shit, ik heb nl ook net de avent anti lek beker met zachte tuit gekocht, weg kleine 8 euro dus. wat is nou wel een echt goede antilek beker dan, wel met zachte tuit.
Als een beker echt antilek is is ie ook antidrink. Bedoeling is alleen dat de inhoud niet meteen over de vloer ligt als ie eens omvalt.
Er is inderdaad geen 1 beker echt antilek. Hier 3 bekers avent,difrax en nuby en ze lekker alledrie. De nuby het ergst! De avent alleen als mijn meisje erop blaast dan spuit het is haar ogen! En de difrax lekt ook. Heel irritant, maar ja niks aan te doen denk ik dan maar heb er nou al 3 geprobeerd.