Hallo, Ik ben nieuw hier omdat ik toch nog met een paar vragen zit.. Ik heb afgelopen maandag een curretage gehad. Zou 11 weken zwanger zijn maar vanaf 8w en 3d klopte het harte niet meer.. Emotioneel en psychisch was dit de beste oplossing.. hoe moeilijk ook.. Gelukkig zijn wij vrij nuchter en proberen er positief tegenaan te gaan nu en troost te halen uit het feit dat het ws een aanlegfout is geweest.. Nu heb ik enorm de behoefte aan intimiteit! Klinkt voor velen vast raar en onbegrijpelijk na zoiets heftigs, maar iedereen gaat hier anders mee om. Hoe ver gaan jullie? Wat kan wel en niet? Echt sex wachten we nog mee, maar bijv klaarkomen?? Kan dit ivm samentrekkingen van de baarmoeder?? Hopelijk snappen jullie het en krijg ik een paar positieve reacties. Alvast bedankt! Liefs Liss
Heey meid Aller eerst veel sterkte. Ik heb afgelopen dinsdag een curettage gehad. Ik denk dat je moet doen wat goed voelt, maar pas op voor infecties. Dat is volgens mij de enige reden dat je geen gemeenschap mag hebben. Ook andere "middelen" zijn niet volledig schoon, dus pas daarmee op.. Ik zou dus wachten tot je niet meer vloeit, maar ben geen arts. Intimiteit kan op veel manieren.