Ik zoek zo'n belletje dat soms in winkels of op balies staat: zo'n half bolletje waar je op kan drukken en dat dan 'ping!' klinkt. Iemand enig idee in wat voor winkel je zoiets kunt kopen?
misschien marktplaats een optie als je geen pas hebt voor winkels als macro Marktplaats.nl > Bel - Huis en Inrichting - Keuken | Keukenbenodigdheden
Pinguin en Elle, dank voor de tips. Lexie, sorry, ik had het hier neergezet omdat het me een leuk speelding voor m'n nieuwbakken peuter leek, maar als ik mijn vraag teruglees komt dat niet helemaal zo over. Excuus!
Haha, zie je dat het toch wel zinnig was om deze vraag hier neer te zetten dan Thanx voor de input, ik zal mijn idee nog eens goed overdenken
Da's net zoals bijvoorbeeld van die 'enige' muziekdingetjes waar sommige mensen mee aan komen zetten. Vreselijk valse, electronische piepjes, waar peuters helemaal van uit hun plaatje gaan, maar waar op mysterieuze wijze de batterijen altijd hééééél snel van op zijn en nee, kan echt niet meer gemaakt worden!
haha zo pak jij het dus ook aan? ik ook haha heerlijk als de batterijen soms leeg zijn en het kan echt niet gemaakt worden
de hele dag door ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping. nee bedankt, we hebben zon belletje op het werk op de balie staan.
Die bel zit ook bij het spelletje Hallygally oid. Je begrijpt natuurlijk wel waar dat spel nu staat......achterin de kast zo ver mogelijk verstopt hahaha
Hahah ik dacht ook gelijk al daar krijg je spijt van denk ik. Als ik zoiets zou geven aan de kinderen word ik echt heel snel knetter de gehele tijd dat geping pfff