Wanneer geen middagslaapje meer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door poema, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer sliep jouw kind niet meer 's middags?

1. Voor de leeftijd van 2 jaar

2. Met 2 jaar

3. Met 2,5 jaar

4. Met 3 jaar

5. Ouder dan 3 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier was het rond haar 3e verjaardag over, als ze nu heel moe is gaat ze nog wel even slapen, dit is zo'n 1x in de 2 weken ofzo.

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb met 2 jaar gestemd, mijn dochter is even oud als jouw meisje en slaapt nog 2x per week alleen op het kdv.

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Gisteren heeft ze (bij oma) weer gewoon 2,5 uur geslapen... ongelofelijk. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat op het kdv en morgen weer bij mij...

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn zoon word 16 augustus 4 jaar oud en slaapt nog steeds een uurtje tussen de middag.

Hij is erg druk en actief dus heeft ook zijn slaapje af en toe nodig.

Ik wil het wel in de zomer vakantie af gaan bouwen omdat hij na de zomer vakantie 4 word en naar school mag.

Groetjes Bianca

5. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hier sinds een week of 6 geen dutje meer 's middags, terwijl ik merk dat hij toch nog niet helemaal zonder kan (hij ligt nu ook weer te slapen op de bank;)). Ik merk gewoon aan hem dat 'ie ontzettend lastig wordt aan het einde van de middag en dat is gewoon van vermoeidheid. Maar ja, ik heb geen zin om elke middag met hem het gevecht aan te gaan omdat hij niet wil gaan slapen, dus dan maar niet.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik kan nog niet echt stemmen. Hier 1 van oktober 2008 en slaapt nog steeds en ook geen kleine dutjes eigenlijk. Meestal 2 1/2 uur, maar soms langer.

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier waren de 'officiele' slaapjes zo rond de 2 jaar en 3/4 maanden over. (weet het niet precies meer)
    Maar de laatste tijd doet ze toch regelmatig een dutje op de bank (of grond, tafel ;)).
    Helaas merken we dat meteen in de avond, want ze komt dan standaard meerdere malen uit bed en duurt het een hele tijd voordat ze een keer slaapt.

8. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Zoontje van 2 jaar en 8 maanden doet nog bijna iedere dag een middagslaapje van zo'n 2 uur. Soms nog weleens 3 uur, maar dan is hij heel erg moe. Wel is hij altijd een vroege vogel, maar het slaapje overslaan helpt daar niets aan. Ook niet het later naar bed doen, dan is hij juist nog eerder wakker vaak.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Tja dat kan verschillen ;) hier slaapt ze prima op het kdv, maar gelukkig komt oma hier thuis oppassen en wil ze dan ook niet slapen haha.

@tulip: wat slaapt jouw dochter nog lang zeg, zalig! En 's avonds op tijd naar bed dan? Niet te geloven, als mijn dochter overdag 2,5 uur zou slapen had ik haar 's avonds voor 22u niet in bed denk ik :D

Deel Deze Pagina