Scheelt van kind tot kind. Meeste kinderen stoppen er mee als ze gewoon vast eten. Kijk gewoon hoe je kind slaapt als je stopt. Ik mis in je poll de optie 'nooit papfles gegeven', want er zijn zat kinderen die nooit een papfles krijgen en die, als ze al pap eten, die pap gewoon van een bordje krijgt.
Voor die optie zou ik dus gaan! Tussen de middag een bordje pap en straks een boterham. Heb nooit papflessen gegeven
Bij mijn dochter zolang ze dat zelf nog wilde, 's morgens. Bij mijn zoon wacht ik ook af tot hij het zelf gaat aangeven. Zolang ze de rest op de 'normale' manier eten geeft dat toch niet?
Mijn dochter krijgt nog elke avond voor dat ze naar bed gaat een flesje melk. Pap heb ik nooit gegeven beide kinderen vonden dat niet lekker. Het is net zo als bv mama.s mijn kind( dochter vind het heerlijk om samen voor het slapen gaan een flesje te drinken) En gelijk een speciaal momentje met haar. Knuffelen dus. Daar heb je dus niet altijd bv voor nodig haha. Maar met papflessen bedoelje daar mee gewoon flessenvoeding. Want ik geef dochter nu nog steeds peutergroei melk. Omdat ik dat wil en niet omdat het niet hoeft. Er zitten wat extra vitamines in en dat vult lekker als ze een dagje wat minder gegeten heeft en daar bij dus nog steeds die fles om te knuffelen en de dag af te sluiten.... Zal er van zelf wel af gaan ik heb dus 24 maanden in gevuld dat is ze volgende maand pas maar da tmaakt niks uit haha.