Ons zoontje heeft al vanaf 9 weken andere voeding. Eerst pepti en daarna in september overgestapt naar nutramigen. Dit ging goed. Heeft ook provocatietest gehad en blijkt KMA te hebben. Nu zijn we sinds een week rustig over aan het gaan naar de nutramigen nr 2. Doen nu 2 schepjes nr 1 en 4 schepjes nr 2 in de fles. Ook geven we al vanaf het begin nutriton in de fles erbij ivm spugen. Hij is dus nu meer aan het spugen. Geeft meerdere keren na de fles een mondje terug. Ruikt ook wel wat zurig uit zijn mondje maar heeft er verder volgens mij geen pijn aan. Hij is ook sinds een week aan de AB ivm hevige luchtweginfectie. Komt dit extra spugen nu door de AB of de opvolgmelk? Moet ik daarmee terug naar de KA?? graag advies!
Ik zou eerder denken dat het van de AB komt. Is het een bijwerking van de AB? Ik zou even afwachten totdat de kuur af is en dan kijken of hij nog steeds spuugt.
in de bijsluiter staat dat je kunt braken maar dacht eigenlijk dat braken ook bij een baby echt overgeven is en dat is het dus niet. Elke keer een mondje teruggeven. Ik kijk het gewoon inderdaad nog even aan maar wou gewoon weten of iemand dit herkende.
Het kan ook samenhangen met de opvolgmelk. Heb je nog een pak nummer 1 staan? Geef dat dan en kijk of het beter gaat. Ik ken meerdere kinderen die het uiteindelijk beter deden als ze op de Nutramigen 1 bleven en geen opvolgmelk kregen.