Welke draagdoek

Discussie in 'Verzorging' gestart door Kimberly 33, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik ben geen rijke dame dat vast voorop stellend .

Ik heb op dit moment een tricot slen, 2dehands maar deze is zo lang dat die met moeite te knopen is en ik gefrustreerd raak.
    Als die 1maal zit is het goed maar dan heb ik overschot aan stof die 3 keer om mijn middel heen moet.
    Deze gaat dus weg, en opzoek naar een andere en nieuw dit keer.
    Via draagdoek.nl ga ik bestellen,maar goed welke ? Geweven of toch weer een rekbare, ik heb geen flauw idee.
    Deze doek heb ik gekocht zodat ik af en toe kon dragen, en dan op de goede manier..
    maar blijkbaar vind die het heerlijk dus een degelijke doek is ook voor mij dan een goed iets, geen frustraties meer :D

Wat voor doek hebben jullie? En wat raden jullie mij aan

2. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan de doek die je nu hebt toch ook gewoon korter maken

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik heb een geweven kokadi, geweldig ding! veel korter en moet zeggen, vrij simpel als je al een beetje gewend bent met de rekbare. en gaat langer mee ;)

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ben niet zo handig, daarnaast heb ik ook het idee dat het komt omdat de rek er een beetje uit is ( als dit kan dan)

5. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Bij een tweede of derdehands doek kan de rek er zeker uit zijn. Ik zou een geweven doek aanraden afhankelijk van je eigen postuur een maat 5 of 6. Op facebook heb je de groep draagpraat, die kunnen je heel fijn informeren. Er zijn trouwens veel website's waar je doeken kan bestellen, draagdoek.nl is zeker niet de goedkoopste.

6. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Dan zou ik voor een geweven gaan. Heb je veel langer plezier van. Is wel een andere knoop techniek die je even onder de knie moet krijgen, maar zoveel fijner! Helemaal als je kindje wat groter en zwaarder wordt. En je kunt er eventueel mee rugdragen en heupdragen. Kies gewoon de doek die jij mooi en betaalbaar vindt!

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Deze doek heb ik even opgemeten. Kwam over de 7 meter uit
    Logisch dat die mij te groot is :$
    Vandaag maar even Internet afspeuren voor een doek.

8. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik zou voor een geweven draagdoek gaan. Gaat waanzinnig lang mee, kun je nu al gebruiken (je kan er ook een hangmat van maken voor in de box, hier veelvuldig gedaan op de leeftijd van jouw kindje)
    Little frog (merk) is een goed merk om mee te starten. Superdegelijke en stevige doeken.
    Een maat 6 is vaak een standaard maat waar iedereen mee uit de voeten kan. Als je kindje straks groter is kun je ook "moeilijkere" knopen gaan proberen en soms heb je daar meer stof voor nodig (net als dat je kindje groter wordt en er meer stof nodig is).

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ben voor de mei tai gegaan :)

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Deel Deze Pagina