Dames! Wie weet er leuke babyuitjes? Heb geen auto tot me beschikking maar wel openbaar vervoer! Ik ben gewoon even inspiratieloos p.s. Vandaag ben ik wezen zwemmen
Ben ik ook wel eens benieuwd naar. Wij zijn laatst met onze zoon naar de kinderboerderij geweest. Vooral de kippen en de cavia's vond hij GEWELDIG! Hij zat hele verhalen op te hangen tegen ze en moest breeduit lachen. Was erg geslaagd. En zwemmen, ja, dat blijft hij ook nog steeds leuk vinden.
Naar het bos! Mijn zoontje vond/vind de bomen zo mooi, vooral als de wind er iets doorheen waait!! Maar toen hij nog echt een baby was werd hij daar echt lekker rustig van.
Wat een handig onderwerp, ik lees even goed mee! Ga ook graag op stap met de kleine meid! Ik ga regelmatig lekker naar de bibliotheek, boekjes uitzoeken en een beetje rondkijken. De stad in en bij de V&D wat drinken vind ik ook gezellig of, als het lekker weer is, heerlijk op een terrasje luieren. Aangezien wij een hond hebben, ga ik ook vaak wandelen in het bos. Wagen mee (zitten terreinbanden onder) en flink aan de wandel. Kleine meid slaapt lekker of kijkt heerlijk rond. Bij ons is er een kinderboerderij op loopafstand. Floor is 5 maanden en zal er niet veel van begrijpen, maar gezellig is het wel! Je kunt ook met de trein een keertje ergens heen, volgens mij vinden kindjes dat geweldig! Niet meteen urenlang, maar eens naar een leuke stad in de buurt. En daar dan gezellig wat drinken. Ik ben benieuwd naar meer ideeën!
Lisa vindt de kinderboederij ook helemaal geweldig ja! Alleen met regen vindt ik het niet zo geslaagd Zij zit lekker droog onder haar regenhoes maar ik hahaha Wandelen doe ik hier ook veel.. maar ja het weer he! Ik wil zo even naar de eendjes gaan. Brood geven. Vindt ze ook leuk. (en daar heb je het weer: als het droog blijft) Met de trein is een leuk idee!! Volgende week maar eens proberen!
Ergens waar ze andere kindjes ontmoet, kunnen ze aan elkaar plukken Of naar de zee: en haar met het water laten spelen (ik heb ons meisje in de buikdrager gehangen, zelf door mijn hurken, en dan haar voetjes in de (koude) zee en aan het natte zand laten voelen. Het waaide nogal en de zon scheen, ze vond het super interessant en spannend allemaal. Ook naar het acquarium in de dierentuin oid schijnen ze al erg mooi te vinden.
Idd zwemmen, het bos, of in de draagzak naar de stad en dan naar jezelf lachen in spiegels in winkels en dansen op muziek die gespeeld wordt (sta je wel voor gek maar goed dat heb ik er voor over ) schappen bekijken, en dingen aanraken. Dierentuin: visjes kijken (hij wil ze vangen maar dat lukt niet zo goed). De trein vindt hij ook mooi, de bus ook wel. Als het lekker weer is: naar het park en dan op het gras liggen.
Leuk topic! Kan ik ook eens ideeen opdoen! Als de zomervakantie voorbij is start hier het babyzwemmen weer dus dat ga ik dan 1 keer in de week doen. Verder doe ik regelmatig een rondje dorp maar verder kom ik nog niet eigenlijk...
@Siepie; Op een gegeven moment doe je telkens hetzelfde he Blijf je een beetje hangen. Ik wil ook elke week gaan zwemmen. Alleen die romslomp erom heen! Pfff hahaha @Babel; Tsja waar vindt je andere kindjes die naar hetzelfde op zoek zijn? Lisa vindt het heerlijk met andere kids @Juju Ik zie je al rondlopen! Leuk toch! Meiden met nog meer tips?! Ben benieuwd
Naar een kermis, de lichtjes kijken vinden ze zo ie zo leuk en de draaimolen is hier helemaal favoriet.. (maar die hoeft natuurlijk niet per se op de kermis te staan)