Hallo allemaal, sinds een maand of acht heb ik last van mastopathie in de periode voor mijn menstruatie doorbreekt. Ik krijg dan pijn en voelbare knobbels in mijn borsten, meestal al best snel na mijn eisprong. Nu is mijn vraag aan de dames die dit ook hebben én zwanger zijn geweest: had je dit ook in de maand dat je positief testte, of kan ik de hoop al opgeven als die pijn een week voor NOD komt opzetten en er vanuit gaan dat het einde verhaal is voor die ronde? Liefs, Tempus.
Heb geen antwoord op je vraag maar heb wel hetzelfde.. Of nouja de knobbels niet echt meer de laatste tijd maar vroeger wel. Misschien komen ze nog wel maar ik ga gewoon niet meer panisch voelen elke keer.. Word je alleen maar bang van. Wel erg pijnlijke borsten de week voor menstruatie! Geen idee of dat anders gaat zijn als je pril zwanger bent.. Dus ik lees even mee, misschien heeft iemand ervaring ermee!
Ik voel ze ook zitten als ik op mijn zij/buik lig in bed helaas. Maar ik geloof niet dat we antwoord gaan krijgen
Wauw.. dacht dat ik nooit iemand zou horen over hetzelfde wat ik heb haha. Ik heb dit nu ook zo'n anderhalf jaar. ben zelfs panisch bij de HA geweest ivm angst voor wat ergers. Maar even antwoord op je vraag. Ik ben vorig jaar pril zwanger geweest. En mijn borsten werden dus dikker enz. En had toen totaal GEEN last van pijn of knobbels.. Het was gewoon weg. Na de mk kwam het na 3/4 maanden weer terug. Heb er nu wel minder last van dan voor de mk.