Ik vraag me af of dit kan.. Ik weet bijna zeker dat ik de 24ste mijn eisprong had. Gisteren middag had ik ineens steken rechts onderin mijn buik. Steeds kwamen ze terug, en dan weer weg, 2 minuten lang... Dit had ik ook toen ik zwanger was van Jamie, ik heb toen de innesteling net zo ervaren. Ik weet alleen niet meer hoe lang dit na mijn eisprong was.. Weet iemand of het zou kunnen, 3 dagen na je ei de innesteling?
ben benieuwd naar de reacties, omdat ik hetzelfde heb gehad 24ste pijn in de avond, 27ste ook pijn in me onderbuik. Heb geen idee hoe een eisprong voelt echter
Ik geloof datie meestal ong 5 dagen na je ei plaatsvindt, maar een ei komt ook wel eens vroeger of later en ieder lichaam is andrs, dus als je het mij vraagt, zou een innesteling ook wel eens eerder kunnen, maar ik spreek absoluut niet uit ervaring.Misschien dat een zwangere dame hetzelfde heeft meegemaakt en het jullie kan vertellen...
Gemiddeld 7-10 dagen na je ei vind er een innesteling plaats (mits bevrucht natuurlijk) Maar goed, dat is gemiddeld. Ik denk dat 3 dagen later prima kan. Laat het over 12 dagen maar weten of het na 3 dagen al kan
succes fioon. mijn nod is 8/8/8, maar dan ga ik nog niet testen...ik kijk wel even hier of je posi getest hebt of niet, maar hoop het van harte
dankjewel mienimi! Knap hoor, dat je niet op je NOD test, maar later! Ik kan dat dus echt niet Het vreemde is dat ik vandaag in de auto (10 min geleden) weer enorme steken had op dezelfde plek. Ik heb dit gevoel nooit eerder gehad, behalve dan toen ik zwanger bleek te zijn van Jamie.... (en dus eergisteren) Conclusie: - het zijn mijn darmen of iets anders - het hoort bij de steken van eergisteren (evt innesteling, ik hoop het, maar ga er niet van uit) - het is een tweeling Hopen op allemaal een posititieve test begin augustus!
Hebben jullie wel gewoon afscheiding na je eisprong? Ik ben nu voor het eerst helemaal droog. Vreemd allemaal weer, ik dacht dat ik mijn lijf inmiddels wel door had.
Whahaha! O jee! Heb dat wel altijd gedroomd, eerst 1tje en daarna een tweeling! We zullen zien Hoeveelste ronde is het voor jou Dizzy? Wat betreft afscheiding.. ik weet niet, geloof dat het bij mij nu ook niet veel is... weet ook even niet wat 'normaal' is...
geen dank, hoor en tsjah, geduld heb ik opzicht wel en bij mn 1e zwangerschap was ik er zo niet mee bezig dat ik pas 2 weken na nod ging testen..niet dat ik dat nu weer van plan ben, maar vorige ronde(de 1e voor wondertje 2)heeft me ook weer doen beseffen van relax, go with the flow en maak jezelf niet gek!Ik was nl 5 dagen"overtijd" en daarna kwam die toch!dus ga er gewoon vanuit dat ze komen ook deze ronde en dan zie ik wel wanneer ik test..het kan altijd nog misgaan, maar als ik later test heb ik het idee dat ik dichterbij de 12 wekengrens zit en dat is dan wel een opluchting/fijn idee.Hoewel je je altijd wel zorgen blijft maken, maar is toch weer een mijlpaal. hoop voor jou dat je wens snel uitkomt @dizzy:na mn ei weer minder afscheiding nu, maar volgensmij was het vorige maand, naarmate ik dichterbij nod kwam, werd het weer wat meer.
Mijn NOD is ook op 8-8-'08! Lache dat er meer zijn die die datum hebben. Hopelijk hebben we allemaal ee positieve test in onze handen op die mooie dag!
@bloemqueen, ja hopelijk wel, maar eigenlijk zegt mijn sterke intuitie dat het deze mnd ook niet raak is, maar dat geeft niet, is pas ronde 2 Hoop het wel voor jullie allemaal
Ik ben nu ongeveer een jaar pilvrij en sinds 5 rondes ECHT serieus aan het klussen . Ik heb ook altijd gedacht dat ik een tweeling zou krijgen.. komt ook in mijn familie veel voor. Maar 1 is ook leuk hoor
Nou, mijn vermoeden zegt ook dat het niet raak is. Ik voel bijna nix. Alhoewel dat ook niet perse hoeft en ik vandaag wel heel moe was (zou vandaag de dag van de innesteling zijn volgens de berekening) maar ook dat hoeft niet ermee te maken te hebben. Kan ook gewoon aan het warme weer liggen... Erg vervelend al die tegenstrijdige gevoelens... Pfff
ik voel verder ook niks, maar dat hoeft idd juist ook weer niet te betekenen dat je niet zwanger bent en andersom, maargoed..als ik me zo instel zal de teleurstelling misschien minder groot zijn, hoewel ik er nog aardig nuchter insta. vandaag zou idd eventueel de innesteldag zijn(kan ook de komende 5 dagen geloof ik)..ten opzichte van vorige maand heb ik vandaag nisk geveoeld, alleen moe, erg moe tot in mn benen, maar heb vrij kort geslapen voor mijn doen en het is benauwd!
Wat grappig, hier nog 1 waarvan de NOD 08-08-08 is. Ook ik heb eigenlijk niet echt het gevoel dat het dit keer gelukt is maar goed, in januari was ik wel zwanger en voelde ik ook niets. Succes allemaal!
Ik heb vage testen, weet bijna zeker dat t toch de innesteling was.. heb nu krampjes en pijn in mijn buik bij inspanning. De bovenste test is van gisteren onderste vandaag