Wij hebben vorige week donderdag een cryo tp gehad in een kunstmatige cyclus. Vandaag bloed geprikt (dag 27) en helaas de bloedtest is negatief. Nu moeten we nog wel met alles doorgaan en zaterdag weer bloedprikken. Maar de kans dat ik zwanger ben is wel heel klein toch? Ik neem aan dat als het wel goed zou zijn ze nu al iets van hcg in mijn bloed hadden moeten zien?!
Baby: ik vind het eerlijk gezegd vreemd dat ze je een week na tp al een bloedtest laten doen. Dat lijkt me wel erg vroeg. Nou is hcg wel sneller in bloed te zien, maar volgens mij wordt er bij de meeste ziekenhuizen pas 2 weken na tp getest, soms met bloedtest, soms alleen met thuistest. Ik weet niet of er met een week al echt iets in het bloed zou moeten zitten, zal haast misschien wel, maar dan nog lijkt het me te vroeg voor een definitieve conclusie. Sterkte met nog een week wachten!
Dat komt door dat het een cryo is en geen verse. Omdat de cryo al meerdere malen is gedeeld. Dacht ik?
Ja, je hebt gelijk Baby. als jouw cryo 3 dagen oud was bij de tp, dan zit je op 10d na tp op 13dpo (wat al bijna NOD is). En als het embryo 5 dagen oud was bij de tp, dan zit je dus op 10d na tp op 15dpo. En helaas is dat inderdaad geen goed nieuws. Want je zou inderdaad wel iets van hCG verwachten. Was de waarde <5 of te laag naar wat zij zouden willen zien?
Geen idee het was negatief zeiden ze. Vandaag zou ik volgens de berekeningen 4w moeten zijn. Een thuis test gedaan en die is negatief. Dus helaas Extra moeilijk omdat we ons er nu bij moeten neerleggen dat er geen 2de kindje meer bij komt...