Na slecht oplopende testen en na anderhalve week zelfs een lichter wordende test is het gisteren in de avond toch een miskraam geworden. Ik zou nu ergens tussen de 4 en 5 weken zwanger zijn. Nu vraag ik me af hoe het verloop meestal is rond deze zwangerschapsduur. Bloedverlies valt tot op heden nog mee. Ook niet heel veel last van krampen, meer een menstruatie achtig gevoel. Ik moet morgen weer werken en vraag me af hoe jullie dit deden? Ben namelijk best bang dat ik dalijk op mijn werk heftig ga bloeden. Of zal dit wel meevallen bij deze termijn? Werd het bloeden na een aantal dagen juist heftiger of nam het alleen maar af?
Bij mij was het een flinke ongesteldheid, niet met mega krampen ofzo, de teleurstelling was groter dan het bloedverlies zeg maar... precies 4 weken later werd ik weer ongesteld en dat was toen gelijk de laatste keer, ronde erop weer zwanger, dus hopelijk geeft dat goede moed!
Zal niet veeleer meer zijn dan enne menstruatie. Het is nog zo pril dat je ook niet bang hoeft te zijn dat je een herkenbaar vruchtzakje zult verliezen. Misschien wat stolseltjes maar denk dat t je lichamelijk wel kunt werken. Sterkte
Ik was 5,5 week en had iets van 5 dagen bloedverlies met veel stolsels. 2 weken na het begin van de miskraam had ik alweer mijn eisprong ! Nu afwachten of het is gelukt. Ik kan je daar dus nog geen hart mee onder de riem steken helaas. Maar ik voel deze keer geen kwaaltjes dus denk t niet. Mij werd gezegd dat het verschilt per persoon Hoe het verloopt. Wel lijkt het er volgens mijn vk op dat veel mensen na een miskraam extra vruchtbaar zijn. Succes en sterkte !
Ten eerste sterkte meid! Mijn mk met 5 weken viel lichamelijk erg mee! Had wat langer bloedverlies dan een menstruatie maar geen echte krampen of stolsel verlies. Geestelijk vond ik het wel zwaar omdat het mijn eerste zwangerschap was die zo abrupt eindigde. Ik was net 1 dag getrouwd en de dag daarna gingen we op huwelijksreis. Helaas door de miskraam niet zoals we gehoopt hadden maar even die 3 weken weg om te verwerken was heel fijn. Doe waar je je goed bij voelt. Lichamelijk kun je waarschijnlijk werken maar geestelijk is het misschien toch moeilijk
Ik heb ook pas een miskraam gehad met 4w5d. Bij mjj bleven de testen ook licht. Het begon met een uurtje kramp en daarna ging ik bloeden. De vk raadde wel maandverband aan ipv tampons. Dit ivm infectie gevaar. Maar braaf gedaan Ik heb een week gebloed. Op het eind was het zelfs een beetje zwart wat er uit kwam. Normaal heb ik op het eind van een menstruatie wat bruin. Qua hoeveelheid was het normaal. Ik ben nog even blijven door testen om te kijken hoe snel het hcg uit mijn lijf was. Dit was redelijk snel. Nu hoop ik deze week een positieve ovutest te hebben. Hopelijk geen ongi meer hierna. Ik ben 2 dage thuis geweest trouwens, daarna wel weer gewerkt.
Precies dit. Miskraam bij 5,5 week. Kramp viel heel erg mee, bloedverlies ook. Was alleen zooooo verdrietig. De keer erna ongesteld vond ik veel erger, veel krampen deed echt zeer. Daarna gelukkig weer zwanger. Sterkte! Echt een rot periode kon niet wachten toen ik een paar weken verder was.
Hier bij 6+2 het vruchtje verloren. Vermoeden dat het al rond de 5 weken mis was. Het begon met roodbloedverlies en flink kramp. Toen het vruchtje kwijt en gelijk geen kramp meer. Gewoon een normale menstruatie gehad (eigenlijk minder dan anders). Maar bij 7 wkn echo en toch nog weefsel. Dit ben ik na de echo ook verloren en heb hiervan nog even gebloed maar niet zo erg. Na 35 dgn weer ongesteld. Mijn gemiddelde cyclus was 37 dus na die tijd alleen maar korter.
Mijn miskraam met 5 weken was te vergelijken met een hevige menstruatie. Ik heb wel heel veel krampen gehad, vooral in m'n onderrug. Precies 4 weken later werd ik weer ongesteld en de cyclus daarna was ik weer zwanger.
Ik begon met licht bloeden en juist op t werk brak het helemaal door. Flink bloedverlies. Maar goed dit verschilt per persoon en zwangerschap. Mijn cyclus erna was iets korter en ongi stelde niets voor.
Wat erg dat je een miskraam hebt, heel veel sterkte. Bij mij was het de avond ervoor erg licht en de dag erna heel veel. Heb nog een dikke week veel bloed gehad met stolsels. Misschien is het een idee om gewoon lekker thuis te blijven in bed met een goed boek of een film, zakdoekjes in de aanslag.. Ik vond het zelf in ieder geval heel prettig om in bed alles bij elkaar te huilen en niet te hoeven denken aan andere dingen. Heel veel sterkte in ieder geval!
Wat naar! Ik kreeg op 31 decber een mk met 4w4d. Ik heb maar 2,5 dag gebloed, niet eens veel. Geen stukjes of stolsels. Vrijwel geen pijn. Sterkte, weet hoe je je voelt.
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en de lieve woorden! Wat is dit forum toch fijn! voor degene die ook in hetzelfde schuitje zitten; sterkte! Het bloeden is hier inmiddels al wat minder geworden. Ben toch maar gaan werken.. Eerste twee dagen vond ik enorm heftig maar nu gaat het al een stukje beter.