Hoi! Ik heb vandaag 2 testen gedaan. Bovenste in de ochtend, onderste in de middag. Ik zie zelf bij beide een (heel) licht 2e streepje, mijn man zegt dat ik ze zie vliegen zien jullie een 2e streepje?
over t algemeen doen mannen vaker moeilijker met streepjes testen, daarom heb ik de clearblue digital gebruikt voor mn vriend
Ik zie ze wel, maar deze testen zijn al een lange tijd ingedroogd. Hierdoor kunnen het indroogstrepen zijn en is het voor ons niet te beoordelen. Heb je ook foto's van hoe het binnen de afleestijd was?
Ik ben het hier mee eens. Ze zien er ingredroogd uit en ik had dan ook van die streepjes, maar niet zwanger.
ja dat is ook weer zo inderdaad. Nee daar heb ik geen foto van, maar meen dat ik binnen afleestijd al wat zag staan. Maarja als je het graag wilt zie je dat natuurlijk snel staan. Ik waag er nog een testje aan vandaag of morgen
Op de onderste zie ik 'm duidelijk! Als de strepen er binnen afleestijd stonden zou ik zeggen positief, anders mogelijk indroger. Spannend, hopelijk snel een duidelijkere streep