Wanneer gemeenschap?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 2de leg, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wanneer had je voor het eerst gemeenschap na de bevalling

1. de eerste maand

2. de tweede maand

3. de derde maand

4. de vierde maand

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Hier pas na een half jaar. We waren allebei constant te moe en te gestressed en hadden helemaal geen zin.

2. Mama200

Mama200 Lid

20 sep 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 18 dagen geleden bevallen... Geen hechtingen aan over gehouden gelukkig!

Helaas is het vloeien nog niet over...
    Want OMG van mij mag het wel weer... Libido is hoger dan ooit!
    Tuurlijk zijn er andere manieren maar ik mis het echte werk toch wel heel erg...
    Misschien ook omdat ik in de laatste 3 weken van de zwangerschap zoveel rug en heup pijn had, dat er van sex weinig spraken was...

Maar ik wacht op de dag dat het vloeien stopt!
    Vorige week leek het bijna over maar helaas.... Het bleef nog even doorgaan.

3. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Van mij mag het ook al wel weer..
    11 dagen geleden bevallen.. Maar hechtingen nog niet opgelost en ik vloei nog een heel klein beetje..

4. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Zo rond de 3 maanden

5. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik gok dat het aan einde van de tweede maand was maar kan ook begin derde maand zijn, dus ik houd het maar op derde, ik denk dat 7 a 8 weken heeft geduurd voor dat we echt de daad deden, voorwerk deed ik wel al sneller, :) wat ik dan jammer vond dat bij mij niet kond doen, dus daarom genoot ik maar extra van wat bij hem kon doen ;):D

het vloeien deed echt heel lang en de pijn van de hechtingen en (uitgescheurd zijn) heeft ook nog even geduurd zelf nadat we tot de daad over gingen, misschien een soort fantoompijn of nou ja hoe het zegt, wennen. :D

6. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Had al 2 dagen niet gevloeit dus vannacht weer geprobeerd.... My gawd wat heb ik genoten!! ^^
    Na afloop alleen wat helder rood bloed verloren... Hebben midden in de nacht het bed moeten verschonen! XD dat vertellen ze er niet bij! Haha vanmorgen was het alweer opgehouden hoor... Dus denk dat we stiekem toch iets weer een btje opengehaald hadden... ;p dus nog maar ff wachten voor een volgende keer!

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna twee weken geleden bevallen, maar ik wil wel weer! Helaas vloei ik nog en ben ik flink gescheurd en gehecht, maar ff wachten nog dus..

Deel Deze Pagina