Heb je foto's vd ovutesten?. Het zou kunnen dat je ovu op de 9e ook nog positief was. Dan was je ei de 11e en nu 13 dpo.
Nee die heb ik niet. Ik testte woensdag 19Juni voor t eerst positief met een zwangerschaptest.. en de 21e met en clearblue..
Dit zijn ze allemaal.. op de clearblue na dan daar stond 1-2 weken op.. en mijn aller eerste test was een dipstick van sensitest even kijken of ik die nog heb.
Dit waren de eerste 2 testen.. dinsdag nog niks en woensdag licht streepje.. slechte kwaliteit helaas.
Okay.. stel 19 juni was 8 dpo (eisprong op 11 juni, ovu was op 9 juni ook nog posi). Dan zit je vandaag op 13 dpo en is de kv prima hoor En idd, 1 lichtere test zegt nog niet zoveel Ik zou even 2 dagen wachten en dan weer testen.
Ga ik doen..er zit ook niks anders op.. heb ook totaal nergens last van dat helpt ook niet.. bedankt voor je moeite iniedergeval!
Mooie oploop @Denise1 ! Ik heb vanmorgen ook weer een testje gedaan maar ik twijfel over mijn oploop.. Bovenste is van vandaag, de onderste is van eergisteren