He meiden Ik heb net mijn slijmprop verloren en ben erg benieuwd hoe lang het nu nog duurt. Hoe ging dat bij jullie?? Heb ook een vreemd gevoel in mijn onderbuik, alof ik de hele tijd moet plassen. Voortekenen of zie ik dingen hihi
Het kan alle kanten op gaan (helaas).. ik hoop echt voor je dat dit hét begin is!!! Heel veel succes met de laatste loodjes!
Het kan inderdaad nog een hele poos duren, maar het kan ook zomaar beginnen! Spannend! Ik duim voor je!
Slijmprop verliezen zegt niet altijd wat. De één verliest hem en de bevalling komt nagenoeg meteen op gang. De ander verliest hem en dan duurt het nog 3 weken..... Sommige merken niet eens dat ze hem verloren zijn.... Ik heb hem al 3 weken voor mijn bevalling verloren (dus al met 33/34weken zwangerschap). Je lichaam is zelfs instaat om weer een (deel) nieuw aan te maken. Nu jij al ruim 39 weken bent verwacht ik dat niet en KAN het best het begin van alles zijn! Spannend hoor!
Hoi, Ik heb gisteren ook een stuk slijmprop verloren toen ik opstond, en vanochtend toen ik weer s ochtends naar wc ging zag ik nog een grotere stuk. Ben ook benieuwd, maar probeer me niet al teveel mee bezig te houden.
Ik ben 's middags rond een uur of 3 mijn slijmprop verloren, 's nachts om kwart voor 5 braken mijn vliezen. Omdat die kleine vent van ons in stuit lag moest ik naar het ziekenhuis waar hij met een keizersnede gehaald is. Het kan dus ook ieder moment beginnen hihi. Spannend.
Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat Alles is nog rustig. Gevoel van plassen wordt wel steeds erger.
Ik kan je niet helpen.. Ik ben mijn slijmprop verloren toen ik al weeen had.. Maar ik wil je alvast heel veel succes en geluk toewensen
heeey. ik ben me slijmprop met 35 weken van me zwangerschap verloren wel eerst 1 deel. 2 dagen later 2e deel. kort daarna kreeg ik onsluiting 4 dagen later liep ik met 4c onsluiting. dag daarna ben ik bevallen dus een week naar me slijmprop ben ik bevallen! soms kan je nog wel na het verliezen van je slijmprop overtijd raken hoor. bij iedreen is het verschilend! GOOD LUCK
Ik verloor op zondag middag mijn slijmprop, en zondagnacht om 3.15 braken mijn vliezen meteen om de 5 min weeen en maandagnacht om 1.37 is mijn zoon met een ks geboren....
Hoi! Ik verloor op vrijdagmiddag rond 5u de slijmprop. 's Nachts om 3 uur kreeg ik een hoge vliesscheur, zaterdag 's middags braken de vliezen goed en zondagochtend om half vijf is Lucas geboren. Bij mij was het dus waarschijnlijk wel het begin, al weet je het nooit zeker! Heel veel succes en laat je niet gek maken !! Liefs
Even een rare vraag maar hoe ziet die slijmprop er precies uit? Hoe groot ongeveer en wat voor kleur?? Sorry hoor, maar ben hier gewoon benieuwd naar
het zijn wel tekenen maar zegt verder niet hoe snel de bevalling begint, ik ben tijdensde bevalling van alle twee de slijmprop verloren dus niet gezien
Nou hier vorige week (een deel) slijmprop verloren hoogstwaarschijnlijk volgens de VK maar nog niks hoor.... Ja af en toe wat gerommel that's it! het wil dus niet altijd zeggen dat je bevalling snel begint na het verliezen van je slijmprop... Trouwens zo'n prop kan schijnbaar ook weer aangroeien?