Al 6 nachten zit ik 's nachts op. Als ik een paar uur in bed lig, beginnen de harde buiken, die later overgaan in echte weeen (en die herken ik nog wel van mijn dochter ). Soms zelfs maar 5 minuten er tussen. Meestal duurt dit een uur of 2, maar soms ook 5 uur. Daarna zakt het weer af, en ga ik maar weer slapen. Wie herkent dit, en hoelang duurde deze periode? Ik ben er zo zat van, en de VK zei gisteren alleen maar dat ik dan maar een paracetamol moet nemen 's nachts en 's middags maar moet gaan slapen. Terwijl een andere Vk uit de praktijk zei dat ik bij zulke nachten gerust mocht bellen na een dag of 3.... Maar ja, die is er niet altijd.
Hai Dat heb ik ook! Het kan gerust de hele nacht doorgaan die weeen. Netjes van 15 min naar 12 naar 10 en dan... stopt het weer. Bij mij zijn ze niet zo pijnlijk dat je niet meer kan blijven liggen in bed dus zijn het voorweeen. Heel irritant en het kost je aardig je nachtrust... MAAR gelukkig doen ze wel wat: Ze maken je baarmoedermond korter en weker. Dus elk moment kan het zijn dat ze wel doorzetten in echte ontsluitings ween. Bij mij is het nu 2 dagen weer helemaal stil.. Succes!!
o ja... Ik ga vragen bij dfe eerst volgende controle of ze kunnen kijken of ik al ontsluiting heb en hoe het met de bmm is. Mijn vlos had het de vorige keer er ook over dat ze dan misschien al konden gaan strippen. Dat zou wel mooi zijn!!
bij mij begon het met 37 weken, weeen die steeds korter op elkaar kwamen en ik niet meer kon blijven liggen, echt pijn, onder de douch werd het nog erger. vriend is zelfs 1x naar huis gekomen omdat ik dacht dat het toch echt begonnen was, maar helaas. hierdoor had ik 2 cm ontsluiting, op controle bleek ik ineens een te hoge bloeddruk te hebben en ben ik ingeleid met 39,3weken, in 4 en half uur was ze er al!