Hallo allemaal, Ik ben vandaag 35+4 weken zwanger van onze 2e meid! Ik heb al een aantal dagen last van hele harde buiken, die ook erg oncomfortabel aanvoelen, tegen het pijnlijke aan! Afgelopen vrijdag zelfs de hele dag door en had toen het zh gebeld en mocht komen voor een ctg. Ze zagen wel dat de kleine der hartslag hoog was en ik wel wat harde buiken had, maar was nog niets alarmerend ofzo. Ze heeft nog getoucheerd en mijn bmm was al wel wat korter en weker, maar nog net geen cm zei ze. Dus ook nog niets aan het handje daarzo. Nu beginnen ze wel vaker te komen en heb ik soms ook lage rugpijn en steken in mijn bovenbenen. Zouden dit dan echt voorweeen zijn? Ik heb ze bij de eerste nooit gehad. Mijn oudste is ook pas bij de bevalling ingedaald en deze dame is al wel ingedaald, maar zat alleen niet niet helemaal klem!
Ik lees even mee, heb namelijk ook veel harde buiken op t moment! En pijn in de rug etc. Gisteren gekeken of ik ontsluiting had, maar was niet zo. Ben 34 weken zwanger.
Als je t niet vertrouwt, bellen!! Meer advies kan ik je niet geven! Kunnen voorweeeen zijn maar hoort er enigsinds ook een beetje bij met deze termijn!!
Heb jij ook dat de harde buiken onderaan beginnen, naar boven trekken, daar even aanhouden en dan weer loslaten??
Ik vertrouw het nog wel, aangezien ze niet regelmatig komen, maar ik herken het niet! Scheelt dat ik morgen zowiezo terug moet op controle, dus zal het daar ook wel vragen. Maar dacht als er nou iemand is die het herkent !
Ja ik herken het. Hoort wel beetje bij termijn maar alsje het niet vertrouwt moet je natuurlijk je VK bellen!!
Hier hetzelfde verhaal! Word zelfs vaak wakker met een harde buik en ook menstruatiepijn. Herken het ook niet meer van me eerste dat ik dat rond deze periode had. Ze beweegt momenteel ook ineens wat rustiger, gelukkig ook vandaag op controle
Heb nu ook vaker en heftiger last van harde buiken en menstruatiepijn... Ik herken het verder ook niet van de vorige zwangerschap, maar vertrouw erop dat het erbij hoort... Vind alleen zo lastig om te kijken of t echt weeën zijn! Zit niet echt een piek in ofzo... Ben soms een beetje bang dat het echt weeën zijn en ik ze niet herken haha bij de vorige ingeleid dus geen idee hoe het is als het spontaan gebeurd!
Haha ja ik had ook al zoiets,maar ik heb toen wel weeën gehad maar gelijk goed dus weet niet hoe het voelt als het zachtjes opbouwt. Misschien dat het toch voorweeen zijn, wel toevallig dat we het allemaal rond deze periode hebben dus grote kans dat dat het is dan. Nee hier ook geen piek, het is meer een constante pijn op dat.moment en dan gaat het weer weg.
Dat heb ik dus ook bulakgirl, ik ben met de vorige met 37 weken ingeleid en herken er helemaal niets van! Maar als ik iedereen zo hoor klinkt het dus gewoon als voorweeeen. Vervelend, maar niet schadelijk ! Vanmiddag voor de zekerheid nog even navragen, maar geloof dat het wel goed zit!
Zeker, hier lig ze wel al beneden in me bekken maar nog niet helemaal vast. Ik ben benieuwd vorige keer precies met 40 weken bevallen, ik verwacht haar eerder maar we zullen zien
hier ook rond die tijd heel veel gehad. eigenlijk vanaf de helft al wel wat. 32 weken echt flinke weeën opeens bij een autorit. uiteindelijk met 41+2 alsnog spontaan bevallen
Rare vraag hoor maar hebben jullie met die "voorweeen" doms ook het gevoel of er van onder binnenin even uit elkaar getrokken word, opgerekt dus. Ik heb nu al paar keer als ik dat heb, dat van binnen ook een soort ruk eraan krijg. Sorry ben slecht in uitleggen
Haha ja ik ben ook wel benieuwd idd ! Ja snap wat je bedoelt nicole, maar denk dat dat eerder indalingsweeen zijn! Dat had ik ook toen ze begon met indalen!