Ik heb best wel een leuke/goede band met mn vk. Helaas moet ik nu onder controle bij het zkh. Nu heb ik een paar dagen geleden wat gebloed, en maak me er behoorlijk ongerust over.. As dinsdag hebben wij de combinatietest en echo (12 weken echo) maar dit duurt mij eigenlijk veel te lang. Zit er al een aantal dagen mee in mn maag.. en heb er hoofdpijn van. Zou ik mn vk bellen om te vragen of zij even naar de hartjes wil luisteren? Of is dit raar?
zeker bellen, deed ik ook altijd als ik ongerust was. Ik heb destijds met 13 w bloed verloren, schrok me helemaal naar, gebeld en mocht die middag nog komen voor een echo (en alles was goed). Bellen hoor!
Gewoon bellen hoor, snappen ze heus wel! Ik had vorige week ook ineens bloedverlies 1,5 dag lang.. kreeg mn verloskundige toen niet te pakken en heb toen de poli van gyneacology gebelt om me gerust te stellen.. maandag had ik de 20 weken echo en toen ik onze kleine vent zag was ik opgelucht.. Heb al 5 keer bloedverlies gehad in deze zwangerschap.
Ik mocht langskomen!! Ze heeft gelijk een echo gedaan, dus ben weer happydepeppie alles is goed met de ukkies!
ik zou ook lekker bellen. misschien ligt je placenta wel laag/voor de uitgang wat sneller een bloedinkje kan leveren. of heb je een goed doorbloede bm-mond. Maar misschien is er wel helemaal geen oorzaak voor en kan de verlos je geruststellen meis! Sterkte, het is vast in orde allemaal ! Liefs Pina