Hallo dames, Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel jullie kindjes wogen bij de 20 weken echo (zou kan ik eens vergelijken). Ons spookje woog met 19,6 : 357 gram
Ons meiske was ong 360 gram met 20 weken. Met 24+4 weken was het 720 gram en met 27+4 weken ong. 1100 gram
Sem woog met de 21 weken 466 gram met de 34 weken 2400 gram met de 37 weken 2690 gram en hij is geboren met 39+4 en woog maar 2920 dus op het einde is ie te weinig geroeit Maar nu met 3,5 maand is ie alweer 5,5 kilo hhaa
mijn VK doet geen uitspraken over gewicht van baby heb haar vorige zwangerschap gevraagd waarom niet en ze zei dat het gokwerk zou zijn.. pas als een kindje in hun ogen veel te licht/te zwaar zou worden.. dan zouden ze het melden oja.. staat meestal wel vermeld op de formulieren, maar die krijg ik niet mee
Maar ze kunnen het toch heel goed schatten bij een echo. De vk kon bij mij niet goed voelen ze zei alleen een gemiddeld kindje.
Ik heb wel de 20 weken echo gehad, maar er is mij niets verteld over het geschatte gewicht van de kleine. De metingen lagen keurig een paar dagen rond het termijn, dus ga er vanuit dat het ok is.
mja, ik kan het steeds zien op de foto'tjes die ik krijg van de echo's... en dan zeggen ze het vaak ook eens. Ze doen dit adhv de meting van de buikdoorsnede van het kindje
is er een gemiddeld gewicht trouwens voor zon 20 weken echo? bedoel, wanneer is je kindje te licht of te zwaar?
volgens mij was ons ventje met 19+5 (tijdens de 20 weken echo) 320 gram. De laaste echo was met 29+5 en toen woog hij ruim 1300 gram!
Gisteren hebben we onze 20 weken echo gehad en zoonlief woog met precies 20 weken 368 gram. Groetjes Claire
@ limmeke, hangt ervan af of ze het gemeten hebben of niet he... staat bij mij aan de rechterkant op het fototje in witte lettertjes; FL 4,53 cm (meting van het dijbeen voor zover ik me herinner) GA 25w0d (waarmee deze meting overeen komt) EDD 16/09/2010 (uitgerekende datum volgens deze meting) EFW 735gr (gewicht baby na meting buikdoorsnede) GA 24w4d (termijn waarmee meting overeen komt) EDD 19/09/2010 (uitgerekende datum volgens gewichtsmeting) Leuk he... vond het wel fijn toen ik dit ontdekte