Bij mijn dochter kreeg ik er pas de laatste maand/2 maand last van toen het buiten erg warm was, zomer periode. Nu ben ik pas 16 weken zwanger en merk sinds een week dat mijn sokken knellen, mijn broek een afdruk laat in mijn benen en dat ik soms een bekneld gevoel in mijn benen heb, soort prikkeldraad gevoel. Zijn er nog meer meiden die hier zo vroeg last van hebben?
Ik heb dit in mijn eerste zwangerschap wel gehad, ging ook pas weg na de bevalling. Ik moest toen ook met 15w al mijn ringen af doen. Was veel aangekomen (sorry vast niet wat je wilde horen haha).
Yup... hier rond week 20 ongeveer al. Misschien zelfs wat eerder. Sindsdien slaap ik met m'n geliefde braces om..
Ligero ja ik zit ookal op plus 3 kilo en mijn buik heeft de grootte als wat ik bij mijn dochter met een week of 28 had. Dat beloofd nog wat.. heb net idd mijn ringen al afgedaan ivm knellen. Itsuptome mag ik vragen wat die braces helpen en doe je dat overdag ook? "Gelukkig" (niet echt natuurlijk) ben ik niet alleen die het wat vroeger heeft.
Hoi melaniie, De braces (Ik heb van die goedkope skeeler polsbeschermers gekocht voor 7 euro) houden m'n polsen in de goede stand, waardoor ik niet meer wakker word van de pijn in m'n vingers en handen. Ik draag ze alleen 's nachts. Overdag beweeg je automatisch genoeg met je armen, dus dan gaat het wel. M'n vingertoppen blijven standaard wat vreemd aanvoelen, maar sinds ik de braces draag heb ik redelijk de kracht in m'n handen en vingers weer terug. Ik houd dus alleen daar vocht vast... ik weet niet hoe het is als je het ook op andere plekken ervaart.
Waar heb je die braches gekocht als ik vragen mag? Ik ben namelijk 31 weken zwanger en heb er al weken last van. Het word nu alleen maar erger. Kan er nachts niet van slapen.
klinkt erg heftig Hoe jij het hebt! Gelukkig bieden die braces je steun dat je weer wat kracht terug hebt. Lijkt me erg vervelend. Ik heb vooral bij mijn benen en voeten dus maar mijn handen beginnen ook langzaam. en dan moet het nog warm worden buiten.. Denk dat ik wel weet hoe het komt, afgelopen week paar dropjes gegeten met laagje zoethout erover dus dat ligt nu in de prullenbak. Bij dochter at ik dat ook kon ik goed verdragen nu niet meer helaas. Waar heb je die braces gekocht als ik vragen mag? Wie weet moet ik er over een tijd aan geloven (hoop het niet natuurlijk)
Hey meiden... Ik heb ze gekocht bij Wim Jacquet, dat is een sportzaak. Je kunt ze denk ik bij heel veel sportzaken kopen. Ook voor meer geld als je wilt.. maar deze werken prima. Het is inderdaad erg vervelend, maar het schijnt nog vervelender te kunnen worden als je pols niet 's nachts in die stand blijft staan. Verder probeer ik regelmatig met m'n pootjes omhoog te liggen om het vocht in m'n benen te voorkomen. Ik zuip water de hele dag door. Drinken is het niet meer te noemen Succes met het vocht...! Op naar de warme zomer dan wordt het waarschijnlijk echt lachen.
Oh ja en.... bewegen blijft ook helpen hier. Ik probeer dagelijks een wandeling van een half uur te blijven maken. Weer of geen weer. Naast de gebruikelijke fietstochtjes die ik maak per dag.