Wanneer geslacht weten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Even88, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan met 16 weken voor de pret echo.. Maar zijn er hier meiden waarbij de vk keek tijdens een controle?

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Jahoor bij mij met nekplooi meting. Je moet wel zelf vragen anders vertellen ze niks. Want misschien wil jij je wel verassen tot de geboorte.

Bij mij had ze duidelijke nub. Maar zei ze wel 1 op 5 heb ik op dit termijn fout. (13 weken)

Bij 20 weken onderzoek bevestiging dat meisje is, even gevraagd of er nog piemeltje aangegroeid was :p

Volgende dag bij de gynaecoloog checkte mijn vriend nogmaals bij hem ook. Het is meisje toch? Haha :)

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik wist het pas vorige week, oeps foutje van de vlos... die dacht dat we het wisten... (wilden het eigenlijk niet weten)
    (20 weken was met geslachtsbepaling maar wij wisten het niet)
    maar normaal zie je het duidelijk met 16 weken. zijn ook praktijken die het met 14 weken doen, maar dat zou ik zelf te onbetrouwbaar vinden

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wij hebben met 16+4 geslachtsbepaling gehad. Mevrouw lag met de beentjes uit elkaar dus het was meteen overduidelijk :D

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

We hebben een bepaling gehad met precies 14 weken, duidelijk een meisje te zien.
    Daarna met 16 weken nog een keer voor de zekerheid en nog steeds een meisje:)
    As woensdag de 20 weken echo maar dan heb ik er wel vertrouwen in

6. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Hier met 15.3 duidelijk een meid. Bij mijn zoon met 16.2 duidelijk een jongen. Ik zag het ook bij beide meteen toen het kn beeld kwam

Deel Deze Pagina