hallo dames ik wil graag voor mijn vakantie weten wat het word. ik ga op vakantie dan ben ik 19,5 week wanneer kan ik het beste een geslachtbepaling doen
Hoi, ik heb met 16 weken een geslachtbepaling laten doen bij jan koning in ochten. En idd we hebben een mooie dochter gekregen.
Ik heb ook met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen, en bij de 20 weken echo werd het nog eens bevestigd..
Met 15wk6dg hadden we een echo waaruit bleek dat we een knulletje zouden krijgen. Met 23wk en 37wk is dit nogmaals bevestigd/
ik zou het zo laat mogelijk laten doen voor je op vakantie gaat. Oftewel, proberen te plannen 1 of 2 dagen voor je op vakantie gaat. Wel even overleggen met je vlos, wanneer je het beste de 20 weken echo kan laten doen. Vóór of ná je vakantie. Want anders kun je het geslacht al te zien en te horen krijgen tegelijk met de 20 weken echo. En dan is het zonde om 2 echo's in 1 week te hebben en kun je misschien leuker later een pretecho doen, met 26 weken ofzo -voor nog eens een bevestiging en om te zien hoe je kindje al gegroeid is
ik ga het met 16 weken laten doen bij Babysworld in den haag/leidschendam.. moet voor jou ook niet ver weg zijn. ook niet duur, 40 euro maar, en dan garanderen ze je het geslacht te kunnen vertellen, zo niet, dan mag je nog een keer terugkomen. ze maken daar afspraken savonds en in het weekend dus ideaal! succes!
ik heb het met 15,6 weken gedaan, daarna is het met 19 20/21 23 en 25 weken nog een keer bevestigt dat wij echt een meisje krijgen
dank je wel dames !!!>. we willen het zo graag voor de vakantie weten wat we krijgen ik moet toevalling vandaag naar de vk dus kan het gelijk vragen
Wij hebben ook met 16 weken een geslachtsbepaling bij Babysworld gedaan! (erg tevreden over, gaan met 24 weken terug voor 3D!). En het werd bij de 20 weken nogmaals bevestigd dat we een jongen krijgen!
Ik zou voor minimaal 19 weken gaan !!! Dan zijn ze vaker zekerder van hun zaak dan bij 16 weken! succes
Bij 'mijn' pretechobureau kon het vanaf 18 weken, eerder deden ze niet. Ze waarschuwde me zelfs nog omdat ik 17+5 was. Maar ze kon het hartstikke goed zien en ze had gelijk!
Ik heb met 16,5 week een geslachtsbepalingsecho gedaan en daar werd gezegd een meisje..en gisteren de 20 weken echo gehad en het was nog steeds een MEISJE!!! de gynaecoloog die zei meer bewijs dan dit voor een meisje is er niet
oke dames dank je wel voor de info ik denk dat ik hem rond de 17e 18e week laat doen dan gaan we er een week erna op vakantie zo als ik ernu over praat is het echt s nel
Wij gingen op vakantie rond de 20e week en heb dus de '20-weken' echo gehad met 19w 4d. Volgens echoscopiste is het een meisje en dat houden we ook aan... Het kon volgens haar echt niet anders dan dat het een meisje is.... (20 weken echo kan trouwens tussen de 18 en 22 weken) (Dat ik mijn broertje sms-te met de tekst: "echo goed, alles er op en er aan" smste hij terug "oh... dus ik krijg een neefje"... Helaas voor hem, dat was het énige dat er niet aan zat ha ha!)