lieve dames, ff een vraagje; vanaf wanneer krijg je een buikje. ik wil dit weten omdat het bij ons wat snel ging meteen de eerste keer raak. ben nu 5 weken, maar het geval is dat ik 6 augustus ga trouwen en mijn jurk heb ik al. dus zat in een keer te denken help!! ach ja we zijn iig heel erg blij dat we zwanger zijn!!! gr suuszie
Allereerst, gefeliciteerd!! Bij mij is m'n buik na 12 weken langzaam een beetje gaan groeien, de laatste 2-3 weken gaat het een stuk sneller.. Het ligt ook aan je lichaamsbouw, en of je baarmoeder naar achter is gekanteld. Het wisselt per vrouw dus, maar meestal duurt het bij een eerste wel wat langer. Liefs!
Hai meid, ik ben getrouwd met 19 weken zwangerschap en had ook mn jurk al besteld. Met het trouwen was er bijna niks te zien. Ze hebben mn jurk dan ook niet extra moeten aanpassen, alleen mn torselet zat niet zo lekker aan het eind van de avond. Die drukte een beetje op mn buik. Pas vanaf 2 weken geleden begin ik een beetje te groeien. Enne gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat het allemaal zo snel is gegaan!
Hoi meis, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En in 1 keer raak gewoon, wauw! Het is voor iedereen heel verschillend. Bij mij begint het buikje nu pas te verschijnen en ik ben nu 20.5 week zwanger
bedankt voor de reactie weer een zorg minder hihi tja tis idd wat eerder dan gedacht, ik dacht tja dat zou nog wel ff duren maar ja....ben iig zo blij ermee. ik hoop alleen dat die moeheid wat minder is. en mijn boobs zijn nu al groter aan het worden dat is niet zo erg voor mijn jurk, kheb namelijk niet voor in de rij gestaan gr
toch, aug is nog even weg en bij mij zag je het na 14 weken toch al aardig hoor!!! nu al een aardig buikje!! maar hoop dat het bij jou niet zo hard gaat, dan kan je lekker je mooie jurk aan. van harte!!
Gefeliciteerd hoor, super! Bij mij is er pas de laatste week, anderhalve week echt 'buik' gekomen. Daarvoor 's avonds wel iets voller maar alle broeken konden nog dicht... dat gaat nu echt niet meer en gaat het mensen ook opvallen (ook wel weer leuk...) Maar ja het scheelt per persoon dus, het is niet echt te zeggen vrees ik... (kijk ook maar eens bij topic 'buikfoto's' zeer grote verschillen!)