wanneer getrouwd

Discussion in 'De lounge' started by mouschy, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo,

leek me wel leuk om te vertellen aan elkaar wanneer je getrouwd bent. En misschien heb je wel iets leuks meegemaakt op de dag zelf of je aanzoek. :D

We zijn 10 Maart 2005 officieus getrouwd, in Eilat (Israel), onderwater tussen de dolfijnen. We duiken allebij en daar kennen we elkaar ook van, van de duikclub. Dus we vonden het wel heel erg mooi om te trouwen onderwater. Helaas is het niet officieel want dat niet mogelijk. 8)

We zijn 20 Juni 2005 officieel getrouwd op het stadhuis. We zijn toen met de hele familie uit eten geweest. ;)
    Dus morgen zijn we alweer een jaar getrouwd!!!

Groetjes.

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Nogmaals alvast gefeliciteerd!!!! :D :D

3. sim

sim Niet meer actief

wauw!wat een geweldige ervaring zeg, tussen de dolfijnen, dat is iets om nooit meer te vergeten! en alvast gefeliciteerd voor het dan officiele jaar gedeelte! ;)
    kom ik nu ff droog om de hoek na zo'n ervaring.... wij zijn op maandag ochtend getrouwd, 'smiddags (20 februari heerlijke temperatuur om jawel:) een motortochtje! hihi
    en 's avonds hebben we heerlijk met mijn broer en zijn zus en onze ouders gewokt in een heerlijk wokrestaurant!

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dank jullie wel!
    Wij hebben ook gewokt savonds met de familie ;) Is wel zo makkelijk, kan iedereen zo vaak opscheppen als ie zin heeft :D

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben 30 juni 2005 getrouwd!
    Dus voor ons nog 11 dagen!

6. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Wij zijn 12 mei 2004 in marmaris, turkije getrouwd.
    Omdat we elkaar daar hebben leren kennen is dit nog steeds een belangrijke plaats.
    we gaan over 3 weken op vakantie naar antalya, maar pakken ons ook de auto en gaan toch voor 3 dagen even naar marmaris.

7. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wij zijn 23 juni al 6 jaar getrouwd :D
    Het aanzoek zal ik ook nooit meer vergeten :) We hadden de verlovingsringen gehaald en 's avonds heb ik eens aan mijn man gevraagd of hij me niets had te vragen. Hij lag toen op de bank tv te kijken en kreeg de volgende reactie: Oja, wil je met me trouwen???
    Lekker romantisch he haha. Maar ik was helemaal in de wolken en riep volmondig JA!!!
    De volgende dag heeft hij het toch nog maar eens overgedaan met rozen erbij ;)
    De trouwdag zelf was fantastisch en zal ik nooit meer vergeten. Hij had een mooie opaalblauwe Opel Calibra geregeld, alleen kwam ik er slecht in en uit, maar dat boeide ons niet ;)
    We hadden een best groot feest met familie, vrienden en collega's (hadden toendertijd gelukkig dezelfde collega's)
    4 Dagen later zijn we met de bus naar Spanje vertrokken, die al ingelicht waren door mijn moeder en kregen van de chauffeurs een kaartje en handdoeken cadeau. Ook het hotel was ingelicht door mijn moeder en daar stonden ze 3 uur na aankomst (we lagen net ff te slapen) champagne en een leuke kaart cadeau.

Liefs Angela.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wij zijn niet getrouwd maar hebben ons op 5 december 2005 als partners later registreren. Aanzoek was er niet, want het is vooral een zakelijke regeling. Ja klinkt stom, maar het was het gemeentehuis of de notaris en de notariskosten waren €800 en het gemeentehuis €65, dus toen heb ik mijn man voor het blok gezet en gezegt het is óf/óf. Toen heeft hij eieren voor zijn geld gekozen en zijn we naar het gemeentehuis gegaan. Hij wil namelijk niet trouwen, maar daar we al ruim 6 jaar samenwonen en al 4 jaar geleden een huis gekocht hebben was het noodzakelijk om het erfrecht iig te regelen.

We hebben er wel een leuke dag van gemaakt hoor en het was toch wel een bijzondere dag. In het net en met bruidsboeket en alles. Ik had voor mijn man zelfs een Lexus geregeld om mee naar het gemeentehuis te gaan. 's Avonds uit eten met directe familie. Was wel een dag om nooit te vergeten.

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    wij zijn 18-9-2004 getrouwd.
    We hebben het heel simpel gehouden, maar was een super mooie dag.
    Mijn man zijn familie kon niet aanwezig zijn, dat was de reden dat we het zo gedaan hebben.
    We hebben samen heel wat beleeft om dat punt te kunnen bereiken. Dat is dan echt een mijlpaal in ons leven die we nooit zullen vergeten.

Het gaat niet om de specialiteit of om de grootheid.. We wilden elkaar, en dat was die dag duidelijk te merken.
    Mijn moeder gaf aan, nog nooit zo'n ontroerende dag te hebben gehad, ook niet van mijn andere 2 zussen..
    Tja, mijn moeder leefde altijd met ons mee in de zware tijden..

Voor een ieder is dit natuurlijk anders, maar het is voor ons een dag om nooit te vergeten..
    Er wordt nog veel over gesproken (niet over hoe mooi de bruid of bruidegom was) maar over alles wat erom heen gebeurde!
    Echt super!

Groetjes Kalush

10. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Wij zijn 8 Juni 2006 getrouwd, dus net 1.5 week. :D :D
    alles lig nog vers in het geheugen en ben nog volop aan het genieten. !!

11. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    We zijn op 15 maart 2005 getrouwd.
    Hebben geen feest gehouden, was een gratis huwelijk.
    Ik wilde dat feest allemaal niet meer, was al eens eerder getrouwd en dat huwelijk was na 1 jaar al op de klippen gelopen.
    Wilde eigenlijk niet trouwen was meer omdat ik schulden heb en geen inkomen. Mijn man wilde ze wel betalen maar hij wilde een beetje een garantie dat ik hem niet ermee liet zitten.
    maar ondankst deze reden ben ik toch bij getrouwd te zijn ;)

12. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    13-07-2005 getrouwd (was 5 mnd zwanger toen)

wij hebben ook geen groot feest gehouden wel een high tea met de aanwezige familie en vrienden

was een super dag met heel mooi weer

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    wij zijn getrouwd sinds 21 November 2001.(7 maanden zwanger)..sjee wat vliegt de tijd!!
    Wij zijn ook gratis getrouwd 8) Ben wel blij dat mijn mams erbij kon zijn en mijn getuige was.
    Een jaar later zijn we voor de kerk getrouwd en hebben we een receptie gegeven.
    Toen was ons dochtertje ook alweer 10 maanden en hebben we haar in een mega schattig bruidsjurkje gehesen...

En ik ben ten huwelijk gevraagd in de apenheul,ging die daar op z'n knietjes hoor :D

en nu zijn we dus alweer ruim 4 en een half jaar getrouwd, gelukkig getrouwd!!! :D

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op 30 augustus 2002 zijn wij getrouwd met alles erop en eraan ;)

Kwebbel

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik ben op 28-12-2001getrouwd echt een superdag om nooit te vergeten alleen het weer werkte niet mee .
    En ik had ruzie met mijn kouseband en mijn pantykous begon te rollen en tot overmaat van ramp sprong het veilheidsknoopje van mijn jurk nu kan ik er om lachen maar toen niet . :)
    maar toch een superdag want ik ben met de liefste man van de hele wereld getrouwd. :D

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij zijn 2 juli alweer 2 jaar getrouwd.
    Toen ik ten huwelijk werd gevraagd zaten we midden in een verbouwing. Toen ik uit mijn werk kwam moest ik langs de voordeur naar binnen omdat er net beton was gestort voor de aanbouw.
    Mijn man nam me mee naar het raam om te laten zien hoe groot de aanbouw zou worden.
    Toen ik uit het raam keek, stond daar mijn naam met daaronder de zin "wil je met mij trouwen"? UIt het nachtkastje pakte hij de verlovingsring. Ik kon eerst alleen maar verbaasd kijken, aangezien we 4 weken daarvoor bij de notaris zaten om testamenten enz op te laten maken omdat mijn man niet wilde trouwen!!
    Een heuse verassing dus!

De trouwdag zelf was erg bijzonder omdat de kinderen uit mijn klas ook aanwezig waren! Het feest is er een geweest om nooit te vergeten. Iedereen heeft het er nog over!

17. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Op 15 augustus 2000 heeft mijn man me ten huwelijk gevraagd in Isla Margerita, op een avond dat hij best wat gedronken had. :(
    Ik zei hem dat hij het nog maar eens moest vragen als hij nuchter was.
    De dag daarna werd ik opnieuw gevraagd en heb ja gezegd. :)
    17 augustus 2001 zijn we in het gemeentehuis getrouwd met veel familie, vrienden en bekenden erbij.
    Zelfs de bewoners van het verzorgingshuis waren erbij!!!
    De enige die ik die dag erg miste was mijn vader, hij was in januari dat jaar plotseling overleden. :cry:
    Maar ondanks dat hebben we een prachtige dag gehad.
    We hadden een Rolce Royce als trouwauto, met chauffeur, was tevens de fotograaf.
    `s avonds het feest in een zaal met +/- 140 mensen.
    Daarna naar de bruissuite van een luxe hotel, dit had mijn man geregeld.
    De bruidsnacht echt te moe, om iets te doen. ;)
    Daarom had mijn man 2 nachten de kamer gehuurd, zodat we de dag erna echt van elkaar konden genieten. :oops:

Ik weet nog goed bij het ontbijt vroeg een ober, wilt u al wat drinken.
    En ik zei: "ik wacht even op mijn vriend"
    Maar verbeterde mezelf meteen en zei: oh nee, mijn man!!! hahaha
    Dat was wel effe wennen. ;)

18. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben 06-06-06 getrouwd!
    we zijn 's-avonds uit eten geweest en de volgende dag naar de efteling geweest en daarna naar de dierentuin.
    ik ben ook ten huwelijk gevraagt in de efteling....je weet wel in die witte bootjes die over het water varen :)
    we hadden al huisje-boompje-beestje maar nu nog een baby....dat vind ik echt een kroon op je relatie!
    we zijn alweer bijna 8 jaar samen waarvan we 3 jaar samenwonen en het gaat allemaal super goed! :D

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Mijn man en ik hebben elkaar leren kennen 18 augustus vorig jaar...zijn 12 september getrouwd en ben nu 6 maanden zwanger :):) En dolgelukkig :) hihi
    Onze bruiloft was een simpele bruiloft.

20. Atlantis

Atlantis Actief lid

Feb 6, 2006
    134
    0
    0
    Ik ben 19 mei 2006 getrouwd. We waren eerst van plan het 'zakelijk' te regelen, maar we hebben ons toch bedacht. Dus... ik in een mooie (positie)jurk, mijn man in een supermooi pak, alles erop en eraan (vooral dankzij mijn enthousiaste ouders die ik dan ook heeeeel erg dankbaar ben!) en een groot feest. Een dag om nooit meer te vergeten.

Share This Page