Wat vervelend he niet kunnen vertrouwen dan opeens zintuigen. Dit lees je heeeeeel veel als je googled
Heb dit drie maanden na Corona ook. Ruik constant sigaretten rook of idd een soort chemische geur. Word er gek van. Aan het einde vd dag ben ik knetter misselijk en heb ik erge hoofdpijn van die geuren. Heb de huisarts om advies gevraagd—> geen helaas.
Smaak en geur kwamen na 2 dagen wel weer terug maar veel dingen smaken minder intens. (3 weken na positieve test)
Ja van die gember shows zag ik bij mattie en marieke hahahhaha. Nou ik wacht nog wel even. Het begin is er!!
Ik had dat ook, rook met vlagen opeens iets, was ook bang ik het me verbeeldde, want het was dan vaak ook meteen weer weg. Maar de vlagen kwamen steeds meer en duurden steeds langer
Ik heb vorig jaar eind maart waarschijnlijk corona gehad. Geen idee of dit echt zo was, dat werd destijds niet getest. Maar naast een grieperig gevoel met spierpijn, benauwd gevoel en hoesten ben ik ook voor ongeveer een week mijn smaak en reuk kwijt geweest. Het is bij mij heel langzaam teruggekomen, elke week een beetje beter. Maar helaas heb ik nog maanden bepaalde vieze geuren en smaken ervaren die er normaal niet bij hoorden. Hele typische corona geuren en smaken die dus bij bijna iedereen 'anders' waargenomen worden zijn koffie, eieren, uien, zweet, ontlasting en/of urine, benzine, parfums etc. Ik had ook chemische fruitsmaakjes die niet klopte en erg vies smaakten, paprika die vies smaakt. Het wordt steeds wat beter maar nog steeds neem ik niet alles waar zoals voorheen (ruim een jaar verder dus). Schoonmaakmiddel, parfum, deo's en benzine vind ik nog erg vies en anders. En paprika smaakt en ruikt nog raar. Maar wel iets minder vies... ik heb het gevoel er bijna te zijn. Het schijnt met beschadiging van bepaalde zenuwcellen te maken te hebben. Er is een FB pagina voor lotgenoten van. Sommige hebben tips die werken, dat is voor iedereen anders.