Als ik hem zijn fles later geef dan heeft hij om 17.00 uur nog geen honger en eet zijn warme hap dan slecht. Het is maar net hoe het uitkomt, jij geeft de middagfles later omdat hij ook later zijn warme eten krijgt. Eerder gaf ik zijn middagfles meteen na zijn boterham maar toen at hij nog minder brood, nu hij een hele boterham eet wacht ik een half uur. Ik wil hem de fles geven voordat hij 's middags naar bed gaat en tegenwoordig is hij tussen 12.30 en 13.00 uur al erg moe dus gaat hij dan naar bed tot 15.00/15.30. Luca slaapt twee keer op een dag maar maakt wel lange slaapjes van tussen de twee a drie uur.
Nou gisteren gaf mn zoontje voor t eerst zelf aan dat ie geen flesje meer hoefde! De laatste fles hadden we zo'n 1,5 uur na de warme maaltijd gegeven en hij dronk slechts 90cc! Hierna hoefde hij echt nietmeer. Ook niet aangedrongen, naar bed gebracht en meneer sliep gewoon door to 7 uur! Vanavond was hij doodmoe van het KDV, pas om 18:15 gegeten en om 19 uur kon hij niet meer. 3 kwartier (!) na de maaltijd dus al zn flesje gegeven (135cc) en hier spuugde ie iets van. Om 19:15 uur naar bed en nu maar hopen dat ie het trekt tot morgen...